سلام دوستان

بهزاد هستم ۲۹ ساله ساکن شیراز دانشجویی ترم دوم دندانپزشکی بین اللمل دانشگاه انزلی (گیلان) 

 من بعد از انصراف از دوره لیسانس عمران مستقیم رفتم خدمت بعد از ۲ سال خدمت هم ۴ سال پشت کنکور تجربی موندم تا اینکه امسال دندان انزلی (گیلان) قبول شدم از طرفی هم در کارنامه سبز کنکور هم دندان پزشکی بین  الملل شهید بهشتی نیم سال دوم قبول شدم

و از طرفی من این چند سال درگیر درس و خدمت بودم هیچ سرمایه نتونستم پس انداز کنم شرایط مالی هم مساعد نیست و فقط هزینه یک ترم بین الملل ۱۶ میلیون هست بدون هزینه های دیگر و باید حین تحصیل کار کنم

 سوال بنده از شما دوستان این هست که اگر شما جای من بودین کدوم راه رو انتخاب می کردید: 

راه ۱: دانشگاه انزلی (گیلان) بمونم به دلیل داشتن آرامش و طبیعت زیبا و برای تامین هزینه دانشگاه  و خودم ماشینم (ال90) رو بفروشم و در رشت کار کنم؟

راه 2: به دانشگاه شهید بهشتی انتقالی بگیرم  به دلیل اسم و اعتبار دانشگاه وهم موقعیت کاری حین تحصیل (در کلینیک ها درصدی کار کنم) 

لطفاً سن بنده رو هم در نظر بگیرین باید به فکر تشکیل خانواده هم باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)