سلام طاعات و عبادات تون مقبول درگاه حق

دختر ۲۴ ساله ای هستم، شهریور ماه سال گذشته از طریق یک ربات چت در تلگرام با پسری آشنا شدم که به گفته خودش قصد ازدواج داشت البته من اون زمان گفتم که قصد ازدواج ندارم.

بحث داشتیم من اولش هیچ دیدگاهی در موردش نداشتم و فکر می‌کردم بعد یک هفته تموم خواهد شد امّا نشد.

هیچ وقت ابراز علاقه مستقیم یعنی دوستت دارم نکردن، عکسی اگه می‌فرستادن با تایمر بود و در جواب سوالم که چرا این کار رو می‌کنید می‌گفت زیاد اهل عکس نیستم و به جز یک بار عکسی نخواستن.

دو ماه بعد البته دو ماه کامل هر روز چت نداشتیم، من خداحافظی کردم چون برای آزمونی آماده می شدم و ایشون رفتن.

بعدش من تو ذهنم از ایشون یک آدم بی گناه بی نقص ساختم که حس می‌کردم با هیچ کس قابل قیاس نیست، بعد چند ماه دوباره صحبت شروع شد امّا این دفعه هیچ عنوانی قبلش نبود یعنی نگفتن به خاطر آشنایی برای ازدواج صحبت کنیم.

و اینکه تو صحبت هاشون گفتن که تا یک سال و نیم آینده قصد ازدواج ندارن به خاطر شغل شون، در مورد این صحبت کردن که میل جنسی شون بالاست و به همین لفظ بسنده کردن و چیز دیگه نگفتن برام شوک آور بود امّا توهمی که برای خودم ساخته بودم بزرگ‌تر از اینها بود که با این تلنگر خراب بشه.

وقتی می‌گفتم شما معتقد هستید از راه حلالش اقدام کنید در جواب می‌گفت قضاوت نکنید و یک بار بهم گفتن اگه ی چیز بد بخوام چه کار می کنی، شب‌ها بیدار بودن تو واتس اپ آنلاین مشکوک شدم که با دخترهای دیگه هم در ارتباط هستند.

وقتی می‌گفتم اسم این رابطه چیه چیزی نمی‌گفتن حتی دوستی، حماقت های من برای قبول این آقا خیلی بیشتر از این بود، یه روز بهم گفتن که چرا مفرد خطاب شون نمی‌کنم و گفتم که چارچوب هام اجازه نمی ده و ایشون هم ناراحت شدن و در جواب سوالم اینکه می خواید این رابطه تموم بشه گفتن آره.

دقیقاً چند شب قبل از آخرین مکالمه ازشون پرسیدم من چه جایگاهی دارم گفتن می خوام نزدیک ترین کس باشی؛ از نظر شما هم این آقا قصدش جدی نبوده و فقط برای وقت گذرونی صحبت می کرده؟ 

هرگونه تحلیل و بد و بیراهی رو پذیرا هستم ممنون میشم نظرتون رو کامل بگید

ببخشید پراکنده نوشتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)