سلام

من پسری حدوداً ۳۵ ساله هستم. برای ازدواج دنبال یه خانم با مشخصات زیر هستم: 

1- چون تا حالا رابطه‌ای با جنس مخالف نداشتم، اون خانم هم تا حالا به هیچ وجه، تاکید می‌کنم به هیچ وجه، رابطه‌ای با پسری نداشته باشه (نه تلفنی، نه اینترنتی نه حضوری نه... منظورم رابطه دوستیه دیگه) 

۲ - چون خودم مدرک دکترا دارم، خانم هم حداقل فوق لیسانس داشته باشه

3- چون خودم توی یه محیط علمی تحقیقاتی کار می‌کنم که به جز دو نفر بقیه همکارهام آقایون هستند، خانم هم کار داشته باشه (ترجیحاً توی یه محیط اداری یا آموزشی با همکاران و ارباب رجوع خانم) 

۴ - خودم تیپ ظاهری و چهره ام خوبه و قدم هم بلنده (185)، خانم هم تقریباً ظاهرش در حدود خودم باشه (چون خیلی به تیپ و ظاهرم اهمیت میدم، از روی تیپ و ظاهرم اکثر افراد اولش که منو نمیشناسن فکر می کنن من دوست دختر دارم و داشتم ولی وقتی باهام آشنا میشن، میگن که ظاهرت اصلاً به عقایدت نمی خوره، تا حالا این رو چند نفر از دوستان و فامیل بهم گفتن) 

۵ - مهریه زیاد نخواد، در حد ۱۴ سکه، خونه و ماشین هم دارم. جهیزیه هم لازم نیست بیاره

حق طلاق، حق خروج از کشور و کلیه حقوقی که قانون از خانم ها گرفته رو به خانم میدم.

تا حالا لب به سیگار و مشروب و...نزدم. هیچ کار خلاف و یواشکی تو زندگیم نبوده، در کل یه جورایی بچه مثبت بودم و همه ش سرم به کار خودم بوده

اگه یه روزی پاش بیفته اهل زندگی خارج از کشور هم باشه، چون دوره دکترا کانادا درس خوندم و کار کردم اقامت کانادا هم دارم

خانم هم متعهد و با اخلاق باشه، خوش اخلاق باشه، دمدمی مزاج و بی اعصاب نباشه

در کل زن زندگی باشه

این شکلی بگم که، ترکیبی از: 

یه خانم تو جامعه غرب که پا به پای مرد کار می کنه، مهریه نمی گیره، حق طلاق دو طرف دارن و حقوق اجتماعی زن و مرد برابره و....

و یه خانم مقید یا یه کم مذهبی ایرانی که تا حالا با پسری رابطه نداشته و این مسائل براش ارزشه و مهمه 

 (البته اون قدر مذهبی نباشه که به گوش دادن آهنگ با صدای خانم گیر بده یا هر روز برای نماز و دعا مسجد باشه) 

آیا چنین خانمی پیدا میشه؟ 

و مهمتر از اون آیا با شرایط من بهم جواب مثبت میده؟ 

کدوم یک از خواسته هام غیر منطقی و غیر معقوله؟ 

کدومش زیاده خواهیه؟ 

آیا یه خانم مدرن و امروزی و اهل درس و کار و در عین حال مقید و بدون رابطه قبلی و کمی مذهبی پیدا میشه؟ 

از کجا باید ۱۰۰ درصد مطمئن شد که شخصی قبلاً رابطه نداشته و دروغ نمیگه؟ 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)