سلام

پسری هستم بین ۲۳ تا ۲۵ سال و برخلاف اکثر هم سن‌های خودم که ازدواجی هستند، تمایلی به ازدواج ندارم و برعکس تمایل به تجرد تا آخر عمر دارم. 

علل مختلفی هم برای این تصمیم وجود داره که از نوشتنش صرف نظر می‌کنم چون برخی از آنها ممکنه حتی به ۲ پاراگراف هم برسه که مسلماً کسی حوصله خوندن متن طولانی رو نداره (حق هم دارند البته). 

خوشبختانه یا متأسفانه اهل روابط آزاد، دوست دختر و ازدواج موقت نبودم و نیستم. مدتی هم درگیر خودارضایی شدید بودم. برخی از دوستانم هم در مورد ازدواج، طرز فکری مشابه بنده دارند امّا دوستانی از جنس مخالف هم دارند در حالی که دغدغه من درس بوده و هست. 

کاری متناسب با رشته م هم دارم که علاقه وافری بهش دارم. درآمدش هم مناسب زندگی مجردی خودم هستش. در دایره آشنایان خودم فرد مجردی که سن بالایی هم داشته باشه کم می‌شناسم امّا تا جایی که باهاشون صحبت کردم از زندگی شون راضی هستند.

سوال من از شما اینه که آیا شما هم چنین افرادی را می شناسید و در مورد سبک زندگی شون باهاشون گفتگو کردید؟ 

آیا از زندگی شون راضی هستند؟ 

اگر مشکلاتی دارند، چه جور مشکلاتی هستش و چه راه حلی داره؟ 

من تصمیم قطعی خودم رو برای این سبک زندگی گرفتم، فقط می خوام از مشکلات آتی پیشگیری کنم.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)