سلام

پسری ۱۹ ساله هستم و پشت کنکوری. مدتی پیش با دختری تو فضای مجازی که ۱۷ ساله هستش آشنا شدم. این دختر خانم دبیرستانی هستند و منم گاهی تو نحوه خوندن درس‌ها و شرایط کنکور باهاش صحبت می‌کردم (هر دو سمپادی هستیم) ایشون هم در مورد کنکور به من انگیزه و روحیه میده و خیلی هوام رو داره که احساس تنهایی نکنم.

راستش حالا متوجه شدم من و ایشون خیلی شبیه هم هستیم و من بهش علاقه مند شدم. اون هم حس مشابهی نسبت به من داره. ولی یه مشکلی که هست خانواده هاست. خانواده بنده سطح بالاتری از خانواده ایشون داره. به لحاظ موقعیت و بعضی چیز های دیگه. ولی من ایشون رو دوست دارم...

به نظرتون چطوری باید این موضوع رو به خانواده م بگم که گارد نگیرن؟ 

در مورد کنکور هم حواسم هست فقط این موضوع فکرم رو مشغول کرده.

ممنون میشم راهنماییم کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)