سلام به همگی 

من قبلاً یه بار نوشتم ولی می خوام پیامم به این صورت ثبت بشه.

راستش مشکل من از زمان بلوغ شروع شد و الآن که سه مونده به کنکور از شدتش خیلی کم شده ولی بعضی اوقات با قدرت زیادی میاد سمتم. منو ببخشید که این رو میگم ولی من به خانم‌های عضله‌ای علاقه دارم البته نه اون هایی که بیش از حدن نه در کل افرادی بدن رو فرم و آماده و شش تکه دارن خیلی برام جذابن.

خودم درگیر خودار... نیستم با جنس مخالف هم هیچ گونه ارتباطی ندارم امّا این مشکل خیلی منو کلافه می کنه. قبلاً خونده بودم این از نشانه ضعف عزت نفس و شخصیت ضعیف هست.

خودم الآن دارم برای داوسازی می خونم خیلی هم بهش علاقه دارم ولی دیگه تا یه ماه قبل نتوستم طاقت بیارم و موقع استراحتم می‌رفتم فیلم تمرین‌ها بدنسازی خانم ها رو می دیم و بعدش از اینکه این‌طوری وقتم رو روحم رو تلف می‌کنم عذاب وجوان می‌گیرم. 

خواهش می‌کنم به عنوان برادر کوچک‌تر راهنماییم کنید نمی خوام چنین آدم سست ارداه و ضعیفی باشم این جور بودنی رو نمی خوام می خوام به هدفم برسم به خدا خیلی براش زحمت کشیدم نمی خوام به خاطر چنین احساساتی آینده م رو خراب کنم.

لطفاً بهم کمک کنید. ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)