سلام و وقت همگی بخیر

عیدتون مبارک، سالی خوب رو در پیش داشته باشید. 

لطف کنید کمکم کنید که دارم تو یه دور باطل بیهودگی می چرخم تعریف نمی کنم ماجراهاش رو این قدر زیادن از حوصله وبلاگ خارجه (از همه دوستانم) 

نمی دونم آدم اشتباه انتخاب می‌کنم؟ خودم آدم اشتباهی ام؟ همه رابطه‌ها این قدر اشتباهاً؟ 

دوستانم کسی نیست بهش اعتماد کنم حتی اونی که ۷-۸ ساله باهاش دوستم 

همه اولش عاشقم میشن امّا بعدش ولم می کنن تولدم افرادی که میخواستمشون حتی تبریک خشک و خالی هم نگفتن، تو بدترین شرایط کنارم گذاشتن، به امام زمان که فقط خودش می دونه در نبود دوستانم براشون چی کارها کردم و کنارشون چقدر هواشون و داشتم. 

اهل دوستی با پسرها نیستم قبلاً به شدت برونگرا بودم و این قدر بهم گفتن ساده ای و همه گولت می زنن و این قدر خیانت از این و اون دیدم ترجیح دادم از همه دورشم دیگه به حرف راست مردمم شک می‌کنم حتی همین چند وقت پیش خوابی دیدم که معنیش می‌شد خیانت.

من می تونم خیلی عشوه گر باشم امّا اصالتم نمی ذاره گاهاً میگم پسری رو پیدا کنم و اون قدر با روح و روانش بازی کنم چون اینها عاشق کسی میشن که ولشون کنه امّا از خودم می‌ترسم چون عاطفی ام و اگر کسی باهام مهربون شه سریع وا میدم.

دیدم همه (چه دختر چه پسر) عاشق دخترهای پر رویی ان که هر موقع دل شون می خواد آدم‌ها رو دور می کنن و هر وقت عشق شون بکشه نزدیک واقعاً لیاقتتون همین آدماست (آقایون نیاید اینجا از حجب و حیا حرف بزنید که از آدم‌های دروغگو بیزارم )   اون وقت من عاشق پسری شدم قد ۱۷۰، قیافه این قدر زشت که حتماً با خودش فکر می‌کرد کورم،   دهاتی و فقیر همین رفت سراغ اون دخترها و من و ول کرد 

من چهره م خوبه تیپم عالیه (نظر همه اینه) من از سمت پدری لرم و جد مادریِ پدرم خان لر بوده درسم عالیه و هیچ وقت با کسی نبودم دروغ چرا وضع مادی مون هم خوبه و تک دخترم.

حس بی ارزشی می‌کنم از طرد شدن از اینکه کسی نیست من و بخواد 

آدم‌های با معرفت چه ویژگی‌هایی دارن ؟ چه چیزیایی می تونه باعث شه همه از یه نفر فاصله بگیرن؟ 

چرا وقتی تمام جونم و می ذارم برای دفاع از یک نفر ولم می کنه... چرا این قدر دختر و پسرها (همه فارغ از جنسیت) عاشق بعضی ها میشن 

 دختر

تیپ شخصیت پرسیفون، آتنا، هرا 

ISTJ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)