سلام و وقت بخیر به همه ی خانواده برتری های عزیز

 چند روز پیش یکی از دوستانم منو برای برادرش خواستگاری کرد. از اون جایی که دوستم را می شناسم که دختر خوب و مومنیه و خانواده سالمی هستند اولش از بابت این درخواست خوشحال بودم ولی بعدش بهم گفت برادرش یه عقد ناموفق داشته و چند سال پیش طلاق گرفته. اون طور که گفتن علت طلاق این بوده که دختر خانم بعد مدتی به برادرشون میگن که به کس دیگه ای علاقه دارند و نمی تونن فراموششان کنن. برای همین طلاق گرفتن. 

 منم اولش قبول کردم که با برادرشان صحبت کنم و ببینم با هم توافق داریم یا نه ولی از وقتی که پیچ برادرشان را در اینستاگرام پیدا کردم و پست هاشون را دیدم خیلی بی رغبت و دو دل شدم. 

از آنجا که برادرشان شاعر هستند در پیج شان شعرهای زیادی از خودشان سروده بودن که مضمونش شکست عشقی و افسردگی و عشق یک طرفه و در واقع فکر به نامزد قبلی بود... 

 منم با دیدن این شعرها کلاً نظرم برگشت و دوست نداشتم حتی یک جلسه هم باهاشون صحبت کنم.

 خانم‌ها و آقایون محترم به نظرتون برداشت من از شعرهای ایشون درست بوده؟ یا نادرست قضاوت کردم؟  

به نظرتون علت سرودن این اشعار چیز دیگه ای غیر از فکر به نامزد قبلی می تونه باشه؟ میشه برداشت دیگه ای داشت؟ شما بودید چه برداشتی داشتید و چه کار می کردید؟  

 ممنون میشم نظرتان را بگویید... 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)