سلام و وقت بخیر

بنده پسری ۳۵ ساله هستم که دارای شغل ثابتی هستم همچنین خونه و ماشین هم دارم و از نظر وضعیت مالی، وضع نسبتاً خوبی دارم. 

مدتی میشه که قصد ازدواج دارم، بعضی از دوستان و آشنایان، دخترانی رو به من پیشنهاد دادند که از نظر دامنه سنی اصلاً مطلوب من نبودند بنابراین من نپذیرفتم (29 تا 33 سال).

اخیراً خواستگاری دختر خانمی رفتم که ۲۳ سال سن دارند و از همه نظر ایشون رو پسندیدم. ایشون هم در جلساتی که با هم داشتیم مخالفتی نکردند. آیا این اختلاف سنی می تونه دردسرساز باشه؟ 

هر چند که از نظر خود من سن ایشون خیلی مناسب من هست و می تونیم زندگی خوبی رو داشته باشیم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)