سلام 

من یه دختر ۱۷ ساله چادری ومحصل هستم...و خب تا الآن مزاحت هایی در خارج از خانه نداشتم مزاحمان مجازی هم فقط گاهی به صورت مزاحم تلفنی بودند...که گاهی متوجه می‌شدم که پسران فامیل (به دلیل اینکه همبازی بچگی بودیم و فاصله سنی کمه با هم راحت هستیم) سر به سرم گذاشتند

ولی در این ۶ ماه اخیر یک سری مزاحم یا مزاحمان مجازی پیدا شدند که واقعاً اعصاب و روان من را بهم ریختند اوایل به شمارا را مسدودو حذف می‌کردم تا تمام شود ولی خب تمام نشد و از شماره‌های دیگر پیام می‌داد یا می‌دادند...مثلاً یک سری زنگ می‌زدند و عزیزم عزیزم راه می انداحتن و من گوشی راقطع می‌کردم...و یا در واتساپ و تلگرام پیام می‌دادند..و من الآن واقعاً کلافه شدم چرا که این اواخر یک نفر دیگر نیز پیدا شده و خود را یک بسیجی معرفی کرده و قصد آشنایی دارد و حتی می‌دانست که من مذهبی هستم و این برای من سولل شد که آیا او مرا دیده می‌شناسد یا...و من واقعاً مانده ام که چگونه برخورد کنم...واقعاً دیگر اعصابم نمی کشدو به مادر پدرم نیز نگفتم...

و خب ترسی از این مزاحمت‌ها ندارم فقط از ابرویم می‌ترسم چرا که فقط کافیست یک بار فقط یک بار گوشی من زنگ بخورد و مادرم جواب دهد و ان فرد یا افراد عزیزم عزیزم راه بیندازد و من ابرویم برود و اعتماد مادرم را از دست بدهم..کاش خداقل به صورت حضوری مزاحم می‌شد تا بهش یا بهشون نشون می‌دادم که مزاحمت برای یک دختر چقدر می‌تواند دردناک باشد...نمی دانم درک می‌کنید یا نه...ولی واقعاً از شما مشورت می‌خواهم که بدانم چه کار باید بکنم...ناسزا بگویم...اصلاً جوابش را بدهم..یا به مسدود کردن او ادامه دهم...یا با مهربانی بگویم دست از سر من بردارد یا...از شما مشورت می خوام که چی کار کنم...مخصوصاً از آقایان که جنس خودشان بهتر می‌شناسند 

ممنون میشم کمک کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)