من دختری ۳۲ ساله  مجرد و شاغل هستم. در یک کلان شهر غیر تهران زندگی می‌کنم. ظاهر نسبتاً خوبی دارم.

دیدم خیلی اوقات همه میگن: دخترها اگر کسی رو میشناسن که مطابق معیارهاشه فلان کنه بهمان کنه و طرف رو جذب کنه برای ازدواج! 

امّا

مشکل من اینه که به طرز عجیبی  اطراف من هیچ کیس مجردی نیست!  چندین ساله حتی یک کیس مجرد ندیدم! از سال آخر دانشجویی دوران ارشد  که درسم تموم شد تا به الآن کلهم اجمعین پسرهای اطراف من  متأهلان یا از قبل رزرو شدن.

محل کارم همگی از پایین‌ترین رده تا بالاترین رده همه  متاهل هستند

اقوام آشنا همسایه و ... (به استثنای اون هایی که کم سن و سال هستند و زیر ۲۶ ان و یه من نمی خورن از لحاظ سنی.) 

وقتی می‌بینیم برخی از دوستان ۳۰ ساله و به بالا اینجاپست می ذارن که با همکارم  دوست شدیم یا برادر دوستم اومد پیشنهاد داد (متأسفانه برادرهای دوستانم رو هم هم از وقتی یادم میاد نامزد داشتن یا متاهل هستند) واقعاً  تعجب می‌کنم

یا دختر خاله ام ۳۷ سالشه میگه با همکار مجردش که ۳۸ سالشه به قصد ازدواج با هم آشنا شدن، تعجب می‌کنم این کیس های مجرد چرا اطراف من نیستن؟ یا اگر میرم جایی به پست شون نمی خورم؟ با اینکه همه مون در یک شهریم!؟ و سن ازدواج هم بالاست اینجا.

 دوستم که معلّم هست اون هم ۳۲ سالشه دانشگاه دخترانه خونده رفته مدرسه دخترانه میره امّا بعد سالها برای یک مشکل اداری رفت یک سازمانی، رئیس اون سازمان ۳۵ ساله  مجرد بوده وازش خواستگاری کرده،!حالا اگر من بودم رئیس یک آقای ۵۷ ساله عیال وار از آب در میومد. 

 هیچ کیسی برای من نیست و همه اب شدن رفتن تو زمین جه برسه به پیشنهاد ازدواج یا دوستی.؟ 

یعنی طوری شده که الآن خوب دقت می‌کنم

حتی اطرافیان  متاهلم هم، اطرافیان شون متاهل هستند!    ... شانس من همه متاهل هستند! چرا (تعجب)؟؟ 

 واقعاً این همه کیس مجرد از کجا میاد برای یک عده از دختران؟

من که همه جا حضور دارم مراسمات خانوادگی! کار این ور اون ور.... ولی همزمان کیس های مجرد برای دوستانم میفتن ولی برای من  خبری نیست،   چگار کنم؟ دوست دارم ازدواج کنم ولی نه به هر قیمتی. 

 در ضمن دوستان من نمی گم ازدواج رویای دست نیافتنی هست و من باید به اهدافم بچسم. من خدا رو شکر شغل وکار و تحصیل و همه کس رو دارم وه به بیشتر اهدافم رسیدم. (تو رو خدا خانم‌های متاهل باز نیاین زندگی سخت و مشکلات اخلاقی شوهرتون رو تعمیم به همه زندگی‌ها بدین به حلش راه حل بذید.) 

امّا برای امثال من تنها راه ازدواج هست. من که یک دختر اوپن مایند و غیر متعهد نیستم که همین جوری برم با پسرها حال کنم

 به جز سایت همسریابی، دوستان راه حلی یا ایده ای دارن؟ بگن؟ برای دختران امثال من. 

ممنون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)