سلام 

من مشکلی برام پیش اومده شدیداً فکرم رو درگیر کرده من الآن ۲۶ سال دارم ۶ سال پیش با پسری به مدت ۲ سال با هم بودیم تو دانشگاه آشنا شدیم رشته هامون متفاوت بود.

یه مدت بعد من حس عذاب وجدان گرفتم که دارم به خانواده و خدا خیانت می‌کنم با دوست پسر داشتن، به هر سختی بود رابطه رو تموم کردم.

یکی از دوستانم گفت تو دلش رو شکوندی برو ازش حلالیت بگیر نهایت بهش پیام دادم تا منو ببخشه گفت بمیری هم نمی بخشمت تو با احساساتم بازی کردی نباید ولم می‌کردی متنفرم ازت گفتم هر کار بگی انجام بدم گفت هر کاری کنی دیگه اون روزها پاک نمی شه 

حس می‌کنم اگه اون منو نبخشه دیگه نمی تونم خوشحال باشم حس عذاب وجدان شدیدی دارم.

از طرفی نمی دونم واقعاً ازم متنفر هست یا هنوز دوستم داره گه گاه پیام میده مثلاً ی تصویر که مربوط به گذشته رابطه مون هست یا ی کتاب آشنا کتاب و جزوه‌ای که اون موقع‌ها بهش دادم فرستاده بود. کمکم کنید حال روحیم داغونه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)