سلام 

سؤالی پیش اومده که فکر کردم نظر گرفتن از دوستان این سایت هم خوب باشه؛

دختر هستم و ۱۹ سالمه، دانشجوی پزشکی ورودی امسال هستم، از یک سال قبل کنکور یک آقا که ۳ سال از بنده بزرگتر بودن  خواستگار بنده بودن که والدین به دلیل کنکور ایشون رو رد کردن و دوباره اومدن خواستگاری.

ایشون پسر دوست پدرم هستن که کاملاً بهشون اعتماد داریم. این آقا اصلاً با رشته پزشکی مشکل ندارن و در واقع طبق شناخت ما اصلاً اهل جلوگیری پیشرفت همسرشون نمی تونن باشن.

بسیار آروم و خوش برخوردن و البته مثل پدرشون به قول ما زن دوست. خانواده ایشون هم بسیار خوب هستند و قرار شد جلسه دوم  هم برگزار بشه.

امّا بنده یک مسئله دارم؛

ایشون رشته شون فیزیکه و آینده کاری مشخص ندارن و خانواده حمایت شون باید بکنن البته مطمئناً تا دکتری ادامه میدن و از نظر میزان تحصیلات مشکلی ندارن.

سوال من اینه که با توجه به شرایط رشته تحصیلی من و موقعیت‌های آینده و اینکه از نظر خانوادگی خدا رو شکر از نظر فرهنگی و مالی جایگاه خوبی داریم امکان نداره در آینده پشیمون بشم؟ به دلیل همین موضوع من دو دل هستم. 

پیشاپیش بابت پاسخ هاتون متشکرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)