شرکت ها و کارخانه های بزرگ همواره برای دسته بندی، جداسازی و در نهایت وکیوم و بسته بندی محصولات خود از سیستم های مکانیزه ای تحت عنوان دستگاه بسته بندی استفاده می کنند. ازاین رو اگر صاحب یک کسب وکار هستید و به یکی از این ماشین ها نیاز دارید حتماً باید نکاتی را در مورد خرید آن ها بیاموزید.

مسئله این است که در بازار ممکن است ماشین های گوناگون بسته بندی وجود داشته باشد که فقط تعدادی از آن ها پاسخگوی نیاز شما باشند.

انواع دستگاه های بسته بندی پک ایران

دستگاه های بسته بندی در انواع دستی و اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند. شما می توانید با استفاده از این سیستم ها انواع ادویه، چای، خشکبار و آجیل، شکلات، میوه و تنقلات و صدها کالا دیگر را بسته بندی نمائید. به هرحال در بخش مهمی از اقتصاد ما سرعت عمل، یک مسئله مهم و کلیدی است.


شرکت هایی که بتواند در مدت زمان کوتاهی محصولات زیادی را به جامعه تقاضا عرضه کنند قطعاً موفق تر خواهند بود.

خرید و سفارش انواع دستگاه های بسته بندی ساشه

ساشه که واژه ای فرانسوی است در واقع یک سبک بسته بندی در ابعاد و اندازه های کوچک و یک بارمصرف است که ممکن است برای مواد غذایی گوناگونی از جمله پودر، لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی کاربرد داشته باشد.
اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی ساشه را دارید، پک ایران به عنوان یکی از مراجع بزرگ خرید انواع سیستم های مکانیزه و پیشرفته روز در زمینه بسته بندی به روش های مختلف تک نفره و سیستم های ریلی و... فعالیت می کند.
پک ایران مفتخر است که اعلام نماید طراح، توسعه دهنده، سازنده و ابداع کننده سبک های نوین در زمینه بسته بندی و ساخت ماشین آلات صنعتی بسته بندی انواع مواد غذایی، خشکبار، حبوبات و میوه خشک کن در ایران می باشد.

دستگاه  بسته بندی ساشه پک ایران

دستگاه بسته بندی ساشه پودری، دستگاه بسته بندی گرانولی و مدل مخصوص مایعات و... نیز تولیدات پرفروش پک ایران هستند.

پک ایران - تولیدکننده انواع دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی ساشه انواع مختلفی دارند و بر اساس نحوه استفاده به مدل های تک نازل، چهار نازل و طیف های سرعت متفاوت تقسیم می شوند. شما با استفاده از ساشه ها می توانید کیسه هایی که در آن مواد قرار پک می شود را از سه یا چهار طرف دوخت زده و با سرعت بالایی نسبت به بسته بندی تولیدات اقدام نمایید.
قیمت این دستگاه ها به مشخصات فنی، ظرفیت و سرعت عمل و همین طور نوع کاربرد پودری، مایعات و ... بستگی خواهد داشت.

سفارش آنلاین دستگاه بسته بندی حبوبات

تفاوتی ندارد که صاحب یک کسب وکار کوچک و یا بزرگ در زمینه خدمات تولید و فروش انواع آجیل، حبوبات و خشکبار هستید؛ در نهایت احتمالاً به سیستم بسته بندی و پکینگ نیاز پیدا خواهید کرد.

در درجه اول دستگاه های بسته بندی هم موجب صرفه جویی در وقت و هم هزینه می شوند.

نیاز به نیروی کار زیادی نیست و قطعاً در مقایسه با روش سنتی بسته بندی وقت کمتری نیز صرف می گردد. ضمن این که درصد خطا در سیستم های الکترونیکی و مکانیزه بسیار پایین تر از هوش انسان است.

دستگاه بسته بندی خشکبار پک ایران


از جمله خدمات دیگر پک ایران ارائه خدمات و توسعه انواع سیستم ها و دستگاه بسته بندی حبوبات می باشد.
دستگاه پرکن توزین دار، دستگاه بسته بندی حجمی، دستگاه بسته بندی حبوبات فویل سیل از جمله مدل های این شرکت هستند.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات

آجیل، خشکبار و حبوبات از جمله موادی هستند که باید با دقت کافی بسته بندی شده و ترجیحاً هیچ عامل انسانی در پروسه بسته بندی بنا به دلایل بهداشتی حضور مؤثری نداشته باشد. ضمن این که این دستگاه ها باید قابلیت هایی چون نمایشگر PLC، محاسبه وزن ورودی و خروجی و تاریخ زن و تراز را دارا باشند.
پشتیبانی خوب یکی از مهم ترین مسائل و نکاتی است که شما باید در حین خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی خشکبار به آن توجه کنید.
برای اجرای دستورات این دستگاه ها از هوش مصنوعی استفاده می شود و در صورت بروز هرگونه مشکل باید تیم پشتیبانی و شرکت خدمات دهنده پاسخگوی نیاز مشتری باشد.

انتخاب بهترین سیستم بسته بندی مکانیزه

توان تولیدی دستگاه ها بسیار مسئله ای مهم و حیاتی است. بودجه و نیاز شما در پروسه انتخاب دستگاه بسته بندی بسیار دخیل خواهد بود.

مصرف بهینه انرژی و فضای موردنیاز در دستگاه های بسته بندی مکانیزه دو مسئله کلیدی دیگر است که باید نسبت به آن ها حساس باشید.

نخست مشخص کنید که چه محصولی قرار است بسته بندی گردد. در واقع نوع محصولی که می خواهید پک کنید در انتخاب دستگاه بسته بندی بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.
تیم پشتیبانی پک ایران نخست، تمامی نیازسنجی ها در مورد محصولی که شما می خواهید را انجام داده و در نهایت مطابق استانداردهای بازار بهترین سیستم و دستگاه پک را به شما پیشنهاد خواهد داد.
در مورد هر دستگاه بسته بندی شما می توانید کاتالوگ مربوط به آن را انتخاب و برای حصول اطمینان از کیفیت بالای خدمات می توانید با تیم مشاوره مشتری، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)