من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد هستم ترم پیش پایان نامه برداشتم ولی به دلیل مشکل افسردگی و بی حوصلگی اصلاً نتونستم کاری بکنم. واقعاً کارهای روزمره رو فقط می تونم انجام بدم چند مورد کاری هم برام پیثش اومد ولی چون حوصله نداشتم نرفتم کلاً با یه چیز کوچک زود بهم می ریزم.

29 سالمه عرض کردم ترم پیش پایان نامه برداشتم متأسفانه استاد خیلی اذیت کرد هر موضوعی انتخاب کردم ایراد می‌گرفت و اینکه کلاً پایان نامه تحویل دادن خیلی کار داره، یا باید بدم بیرون برام بنویسن که اون هم 2 میلیون خرج داره با توجه به اینکه ترم پیش ه 2.5 میلیون دادم برای پایان نامه و هیچ کاری نتونستم بکنم این ترم هم اگه بخوام بردارم باید 2.5 میلیون برای همین پایان نامه بدم.

یه راه دیگه هم هست من چون ورودی 97 هستم می تونم آموزش محور کنم و پایان نامه برندارم و فارغ التحصیل بشم، ولی اگه بخوام برای دکترا بخونم چون ارشد پایان نامه نمی‌دم ایراد می گیرن، تازه من کارشناسیم با کارشناسی ارشدم متفاوت هست.

کارشناسی مهندسی آی تی خوندم دانشگاه غیر انتفاعی و کارشناسی ارشد روانشناسی مثبتگرا پیام نور، مشکل بزرگ دیگه ی من اینه که اصلاً نمی تونم جلوی جمع کنفرانس بدم کلاً توی دوره کارشناسی 20 بار یه موضوع رو برای خودم تمرین کردم تا تونستم برم جلوی جمع کنفرانس بدم آخرش هم خیلی ها گفتن ما چیزی نفهمیدیم.

خیلی هم استرس داشتم اون موقع خیلی شادتر بودم و افسردگی هم نداشتم ولی الآن هم پایان نامه سخت تره و هم من ضعیف‌تر شدم، عرض کردم خدمت تون من ترم پیش پایان نامه رو گرفتم دو راهی آموزش محور یا پژوهش محور، ولی یکی از دلایلی که راغب نبودم این بود که می ترسیدم از جمع که بر کنفرانس بدم.

احتمالاً چون اکثراً واکسن می زنن ترم مهر حضوری میشه و شاید من نتونم پایان نامه م رو بصورت مجازی اراِئه بدم، از شما بزرگواران که بیشترتون دانشجو هستید تقاضای همفکری دارم، این موضوع رو اینجا گفتم چون فکر کردم چند تا فکر بهتر از یه فکر هست ممنون میشم اگر راه حلی می‌شناسید که من  رو از این دو راهی نجات بده، بیان بفرمائید. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پایان نامه نویسی (۴ مطلب مشابه)