یه سؤالی برام پیش اومد، دخترهای دیگه چقدر کتاب میخونن؟ و مهم‌تر و سوال اصلیم اینه که چه مدل کتابی می خونید؟ مثلاً کتاب تاریخی بیشتر می خونید یا کتاب خودآموزی و روانشناسی؟، کتاب داستان، عاشقانه یا دینی؟ 

من خودم خودآموز زیاد می خونم. از اون هایی که باعث میشه خودم رو انسان بهتر و فهمیده تری کنم. کتاب دینی هم خیلی دوست دارم مخصوصاً اون هایی که در مورد امام علی هست. مثلاً در مورد زندگیش و مردانگیش و شجاعتش و عالم بودنش هست رو خیلی دوست دارم (و کلاً بقیه شخصیت های اسلام).

کتاب‌های رومانتیک رو هم زیاد طرفش نمی رم. نه اینکه دوست ندارم ولی حس می‌کنم تاثیر بدی روم می ذاره. به نظرم این جور کتاب‌ها باعث میشه سطح توقعاتم از همسر آینده م بالا بره، دقیقاً حس می‌کنم همون تاثیری رو داره روی من که فیلم پ دیدن روی آقایون داره. آقایون میرن اون مدل فیلم‌ها رو می بینن و بعد میگن از همون ها می خوایم. منم دوست دارم توقعاتم با خوندن اون طور کتاب‌ها بالا نره تا در آینده توقع بیجا نداشته باشم..

کتاب تاریخی دوست دارم ولی بعضی کتاب‌ها خیلی کشش میدن قضیه رو، و بیش از حد اطلاعات میدن، ولی هر چند وقت یک بار یه چیزی به پستم می خوره که... فوق تصور خوبه. طوری که باورم نمی شه این همه لذّت از به مشت کاغذ و جوهر ببرم.

حالا من دیگه چیزی نمی گم، این از من. شما چطور؟ 

1. شما چه مدل کتاب‌هایی می خونید؟ 

2. الآن دارید چه کتابی می خونید، کتاب خوبیه؟ 

3. چه کتابی قبلاً خوندین که توصیه می‌کنید بخونم؟ (کتاب فمینیستی و از این چرت و پرت ها نمی خوام. غیر از این ژانر منظورمه، کتاب سیاسی مطلق هم زیاد دوست ندارم (مثلاً کتاب‌های مارکس و اینها رو زیاد کششی ندارم بهشون)) کلاً کتابی که خیلی دوست داشتین چی بوده؟ 

4. کتاب دینی با حالی که زیاد شناخته شده نیست، یا شناخته شده ست و کسی نخوندش، ولی خیلی خوبه و ارزش خوندن داره سراغ دارید؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی کتاب (۵۸ مطلب مشابه)