با عرض سلام

اسم من علی هست یک بار دیگه هم چندی پیش متنی نوشتم امّا مجدد خواستم حرف هایی بزنم که لازم بود بگم برای همین مچکرم از خانواده برتر

من از خودم تعریف نمی‌کنم همین رو بگم که یه پسر معمولی با تیپ شخصیتی قد 185 وزن 83 و اندامی ورزشی ام و دنبال حواشی نیستم دختر باز هم به هیچ صراطی نیستم.و همیشه دوست دارم برای همسر آینده م مردی پاک و صاف و ساده باشم در عین حال از اوضاع باخبر

خب برم اصل مطلب؛ 

من به یکی از همکلاسی های دختر علاقه مند شدم، هر چند دانشگاه مجازی شد ولی خب تو شبکه های مجازی دیدمش (به الله قسم بیشتر به اینکه به کسی رو نمی ده علاقه مند شدم نه چهره ش هر چند چهره ش هم برام جذابه قطعاً امّا نه اونقدری که اگر زیباترش رو ببینم اون رو یادم بره و همه ی شما می دونید از اون زیباترم هست) 

بنده یکی رو دوست دارم و از حس ایشون نسبت به خودم اطلاع ندارم فقط از دیدشون همکلاسی ام یک بارم گفتن شما مثل داداشمی البته دیگه نگفت بهم 

از نظر ایشون من هم یه پسر صاف و و پاک دلم و برای همینه مدام از من کمک می گیره و تمامی کارهای اون رو به من واگذار می کنه ولی به خاطر بحث‌هایی هم که شد بین ما کمی بی حرمتی و بهتره بگم رک بودن پیش اومده، و من رو چندین بار بلاک کردن و مجدد با اصرارم آن بلاکم کردن، من توی درس‌ها کمک شون می‌کردم وایشونم قصدشون واقعاً سوء استفاده نبوده آدم باید حقیقت رو بگه

از طرفی من کاری به علاقه‌ی ایشون ندارم هر کسی انتخابی تو زندگیش داره (من بارها پرسیدم ازش که آیا کسی تو زندگیتونه یا شکست داشتین که ایشون گفتن نه قالب بر صد بار پرسیدم تا حدی که عصبیش هم کردم یکی از دلایل بلاکمم همین بود) پس بدونین من اگر ادامه دادم چون هم ارزشش رو داشت هم اینکه بهش علاقه داشتم

 (هر کسی دیگه ام جام بود علاقه پیدا می‌کرد چون من می‌دیدم از بین کل آدم ها فقط با من در ارتباطه و جواب کسانی که پی ویش میرفتنو نمی‌داد و همه می‌گفتن این دیگه کیه واقعاً خوشبحالت باهاش ارتباط داری یعنی شما ببینین که فقط جواب منو می داده) امّا واقعاً دیگه خسته شدم که باز بلاکم کرده و حدود دوماهه در نمیاره در حالی که توی گروه‌های درسی پیام هام رو می تونه ببینه وازم خبر دار بشه

این هم بگم اوایل دانشگاه عکسش پروفایل تلگرام بود امّا وقتی دیگه گروه‌های درسی تشکیل شد بستش و این رو بدونین کلاً خطم رو ذخیره ام نکههزد که عکسش رو ببینم تو اینستاگرام هم اکسپتم نزد که حتی ببینم عکس هاش رو وقتی ازش پرسیدم گفت دوست ندارم کسی عکس هام رو ببینه از بین هم کلاسی هام

یادمه یک بار هم تو یکی از اون بحث‌ها ایشون بهم گفتن فکرکردین می تونین با دو تا کمک کردن منو به دست بیاری) دوستان من

 فقط می خوام این کدورت پاک بشه چندبارم با خط‌های دیگه ای پی ام دادم که بلاک کردن امّا

دفعه ی آخر که بلاک کردند گفتم بهشون بشین بگو مشکلتو با من این کدورت رو پاک کن حتی اگر دیگه هیچ بحث درسی ام نداری باهام باشه قبول فقط این کدورت رو پاک کن ولی بلاک می کنه نمی دونم اسمش این کارش چیه ظاهراً دیده با خط‌هایی پیگیرش شدم فکر کنم پیش خودش گفته باز میاد سمتم

ولی من دیگه نمی رم سمتش امّا واقعاً نمی دونم چکار کنم؟، اگر نرم سمتش میگه عشقش همه ش دروغ بود پس کو اون علاقه؟، یا اگر برم شاید باز بشکنم و غرورم بره زیر سوال؟، دقیقاً چکار کنم واقعاً؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)