سلام 

یه مسئله‌ای که من بین خانم‌های متاهل زیاد می بینم اینه که خیلی شکایت می کنن از اینکه شوهران شون عادت به دیدن فیلم و عکس مستهجن دارن، یعنی آقا از دوره مجردیش عادت داشته بعد متاهلی هم عادتش رو حفظ کرده، خانم هم هر کاری می کنه نمی تونه کاری کنه شوهره این عادتش رو بذاره کنار. 

شوهره قول میده دیگه این کار رو نکنه ولی میزنه زیر قولش میره یواشکی می بینه بعضاً پیج‌های بد و خانم‌های خاصی رو فالو می کنن یا عادت به لایک کردن تصاویر نامناسب خانم‌ها دارن، توی نی نی سایت خیلی پست در این مورد می بینم و معمولاً خانم‌های متاهلی که کامنت می ذارن میگن ای خواهر چه کنیم کاری از دست مون برنمیاد خودت رو بزن به بی خیالی. 

یعنی یه جوری برخورد می کنن انگار عادیه، خوب از نظر روانشناسی حتی دیدن فیلم مستهجن هم خیانت محسوب میشه، من این چیزها رو که می بینم می‌ترسم از اینکه سرنوشتم بشه مثل این زن‌ها، خیلی از این خانم‌ها میگن تو دوران آشنایی قبل ازدواج اصلاً نفهمیدن طرف اهل چنین عادت هاییه. 

حتی یه خانمی می‌گفت قبل ازدواج به شوهرم گفتم خط قرمزم این چیزهاست شوهره هم برگشته گفته من اصلاً اهل این چیزها نیستم حالم از این چیزها به هم می خوره ولی بعد ازدواج معلوم شده که اتفاقاً ید طولایی در این زمینه داشته و دروغ گفته. 

حالا من سوالم از شما دخترهای مجرد اینه که شماها می تونید مثل اون زن‌ها چنین چیزی رو تحمل کنید و خودتون رو بزنید به خیالی و باهاش کنار بیاید؟ 

چکار کنیم که دچار چنین وضعیتی نشیم چه جوری مردی که اهل این کارهاست رو بشناسیم که باهاش ازدواج نکنیم؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)