سلام و وقت بخیر

یه سوال دارم که خواهش می‌کنم هر کدوم از دوستان مطلبی بدون سوگیری به فکر تون می رسه عرض کنید. 

اخیراً با یه فرد نسبتاً مشهور آشنا شدم از طریق یکی از دوستان خانوادگی به قصد ازدواج (ایشون سوپر استار نیستند امّا فرد شناخته شده ای هستند)، حرف های ابتدای رو انجام دادیم. 

چند جلسه حضوری دیدار کردیم. دو بار هم خانواده ها ملاقات داشتند. نسبتاً از همه لحاظ بهم شبیه هستیم. تو جلو جامعه ما جو سنگینی علیه افراد مشهور هست و نفی نمی کنم که بعضی شون سلامت اخلاقی و روانی ندارند. تو این چند ماهی که با هم در ارتباطیم مورد اخلاقی از ایشون ندیدم امّا نباید بی گدار به آب زد. 

می‌خوام حسابی تحقیق کنم. امّا واقعاً نمی‌دونم از چه طریقی. چون دوستان شون آدم های محدودی هستند که اگه موردی هم باشه معمولاً نمیگن. طرفدارشون هم همین طور، مخالف شون هم که ممکنه راست نگن. و تهمت بزنند، خودشون هم که معمولاً چهره واقعی شون تو اجتماع نشون نمیدن. به خاطر چهره بودن شون یک ویترینی دارند. واقعاً تو دو راهی موندم. چه طور بشناسم. 

همه ش نمی شه باهاش حرف بزنم و رفت و آمد کنم. 




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) تحقیق برای ازدواج (۵ مطلب مشابه)