سلام

دختری ۲۱ ساله هستیم که دو ماه دیگه قرار عقد کنم با یه آقای ۳۰ ساله، جلسات آخر صحبت هام حول مسائل جنسی بود که خوشبختانه ایشون هم مثل من گرم مزاج هستند. لازم یه مطلبی بگم اینکه من هم از سر کنجکاوی هم به خاطر گرم مزاج بودنم علاقه زیادی داشتم در مورد رابطه جنسی انواع پوزیشن ها وسایل جنسی و کلا هر چیزی که حول و خوش این موضوع باشه اطلاعات بدست آوردم حتی به شناخت علمی فیزیولوژی بدن زن و مرد علاقه داشتم و اطلاعات بدست آوردم. فیلم‌های آموزشی زیادی هم دیدم. این رو اضافه کنم دختر چشم و گوش بسته ای نیستم. و دوست دارم بعد عقد رابطه گرم و صمیمی با همسرم از نظر جنسی و عاطفی داشته باشم. دختر خجالتی نیستم بلکه خیلی راحت خواسته هام رو میگم. برخلاف نامزد که پسر درونگران و یه کم خجالتیه 

به خاطر این آموزش‌ها و اطلاعات شاید خیلی بیشتر از کسی که وارد رابطه جنسی شده بدونم. حالا مسأله که منو نگران می‌کنه اینکه آیا به خاطر این موضوع ممکنه نامزدم به من شک کنه؟ می‌خواستم بدونم پسرها چه جور برداشت می‌کنند؟ 

چون من چند باری که صحبتی پیش اومد با دوستان متاهلم چند مورد اطلاعاتی در مورد بیمارهای جنسی دادم و دستگاه تناسلی مردان و شیوه ه های ارضاء، حس کردم نگاه بدی داشتند. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)