با عرض سلام و درود

چه طوری به برادر دوست صمیمیم جواب منفی بدم که دوستم ناراحت نشه؟ 

به تازگی‌ها دوستم از علاقه برادرش نسبت به من بهم گفته و در واقع یه جورایی خواستگاری کرده. و بهم گفته شماره ام رو به ایشون میده تا اتمام محرم و صفر با هم آشنا بشیم و اگه تفاهمی داشتیم بعد ماه صفر تشریف بیارن برای خواستگاری و عقد. و اینکه ایشون ۲۸ و من ۲۱ سالمه. من مخالفم و دوست ندارم با ایشون ازدواج کنم. فرد مورد پسند و رویاهای من نیست. روم هم نمی شه به دوستم بگم از برادرت خوشم نمیاد. به نظرتون چه کار کنم؟ به دوستم چه طوری بگم جوابم منفی؟ 

دوست ندارم دوستی مون بهم بخوره. دوستم برام خیلی با ارزشه.

سپاس گزارم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)