واقعاً اعصابم خورد شده. من به عنوان یه پسر واقعاً دید خوبی نسبت به خانوم ها داشتم. هنوزم دارم ولی واقعاً عصبانیم.

توی اینترنت که می‌چرخیدم قبلاً ها می‌دیدم بعضی از خانوم ها می‌گفتن که "از مردان متنفرم" منم فکر می‌کردم دارن شوخی می کنن یا مثلاً جوکه. مثل این حرف که توی یه فیلمی خوندم که یه شخصیت زنی می‌گفت "اه! همه مردان سرو ته یه کرباسن! " خوب معلومه که این حرف این خانوم احمقانه بود و واقعاً عقلی نگاه کنیم مردان، و کلاً آدم‌ها خیلی با هم فرق دارن (اگه این فرق‌ها نبود پس این همه مشکلات و جنگ و قتل برای چیه؟). هر کسی هم این رو بشنوه می فهمه که اون حرف اون شخصیته توی فیلم یا جدی زده نشده یا اون فرد که این قدر کلی گویی می کنه حتماً مشکل ذهنی داره.

ولی امروز دیدم توی یه سایته دیگه (نی نی سایت) یه خانومی گفته بود از مشکلش با شوهرش که شوهرش رفته فلان کار رو کرده. توی کامنت ها چند تا خانوم اومده بودن چقدر بی رحمانه بدگویی کرده بودن نسبت به همه ی مردان!!!!

کامنت هایی مثل از همه ی مردان متنفرم یا «حالم از هر چی مرده به هم می خوره» رو که دیدم خیلی ناراحت شدم.

واقعاً من خیلی شده که از دست زنی ناراحت بشم و حتی عصبانی هم شدم. ولی هیچ وقت نگفتم «از همه ی زن‌ها متنفرم!» اصلاً به ذهنمم خطور نکرد که مرد و زن رو جدا کنم و فقط از کلِ زن‌ها متنفر بشم. مثلاً ته تهش شاید می‌گفتم «از هر چی دروغگو هست متنفرم» 

حالا سوالم اینه از خانوم ها و آقایونه این سایت: 

چند درصد زنان هستن که از جنس مرد بدشون میاد؟ و سوال دیگه اگه اینها درصدشون کمه پس چرا خانم‌ها در مقابل اینها ساکت هستن؟ یعنی منی که پسر هستم نمی تونم برم به اون ها بگم خانوم غلط کردی به چه حقی متنفری از همه مردان.. آیا اون خانوم هایی که اون نظرات رو میخونن موافقن با اون کامنت؟ پس چرا هیچی نمیگین؟ 

تو خیابون مزاحم یه خانوم بشی اون خانوم یه جیغ بزنه مردانِ با غیرت از در و دیوار می‌ریزند اون آقا رو له می کنن و از خانوم محافظت می کنن.. پس چرا توی اینترنت که حضور خانوم ها خیلی بیشتر هست از آقایون از مردان هیچ دفاعی نمی شه؟ خانم‌ها فقط بلدن بشینن توی خونه و عصبانیت شون رو خالی کنن توی اینترنت روی مردان؟ 

خدایی جواب بدین اعصابم خورده. اگه این طوره و خانم‌ها از منی که هیچ کار بدی در حق هیچ کسی نکردم بدشون میاد، پس منم رفتارم رو یکم عوض کنم دیگه نه؟ 

و قدم بعدی اینکه اگه من چون مرد هستم با کوچک‌ترین اشتباه مورد نفرت خانوم ها قراره قرار بگیرم؟؟ چرا این دسته از خانوم ها به روانپزشک مراجعه نمی کنن جای کامنت تلخ گذاشتن توی اینترنت؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)