با سلام 

خانم متاهلی هستم که یه پسر سه ساله دارم. متأسفانه برادر شوهرم هر وقت که پسرم رو میبینن حرف‌های بد و فحش یادش میدن. در صورتی که نه من و نه همسرم اهل بی ادبانه حرف زدن و ناسزا گفتن نیستیم حتی توی خونه و به هم دیگه.

امّا مدتی که متوجه شدم برادر شوهرم این حرف‌ها رو به پسرم یاد میدن. و دوست ندارم که پسرم در حضور همه این کلمات رو به کار ببره و بقیه بگن چه خانواده‌ی بی ادبی داره. به نظر شما چه طوری باید با برادر شوهرم حرف بزنم یا چه کار کنم متوجه کار اشتباهش بشه؟ 

به نظر شما بهتره من حرف بزنم با ایشون یا همسرم؟، تا حالا هم چند بار به پسرم گفتم این حرف‌ها بده و زشته ولی بچه است و متوجه نمی شه.

ممنون میشم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)