سلام وقت بخیر 

یه سوال داشتم از پسرهای مذهبی؛

اگر یه پسر مذهبی از یه دختر رو برگردونه یعنی ازش بدش میاد؟ 

من یه پسر مذهبی رو دوست دارم، از یه مراسم با خانواده بر می گشتیم بعد جلوی در حسینه ایشون و دوست شون رو دیدم (یعنی وقتی با موتور با دوستش از جلوی ما گذشتن) من متوجه شدم همین که سرم رو بردم بالا که ایشون رو ببینم، ایشون فوراً رو برگردوندن از من، و اینکه خودشون امکان نداره متوجه علاقه من شده باشن، فقط می دونم که قرار بوده یکی از آشنایان من رو به مادر ایشون معرفی کنه، نمی دونم دیگه چی شد و ... 

الآن خیلی ذهنم درگیره، واقعاً هیچی برای من سخت تر از این نیست که به کسی فکر کنم و ذهنم رو درگیرش کنم که بعداً بفهمم ایشون هیچ علاقه ای به من نداشتن واقعاً ناراحت میشم.

ممنون میشم راهنمایی کنید.


پیشنهاد:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)