سلام مجدد

دوستان من یک پست دیگر در رابطه با سوالات تحقیق ازدواج گذاشتم و ابتدا قصد داشتم که این بند هم بهش اضافه کنم ولی برای نتیجه گیری بهتر فکر کردم پست جداگانه ای بنویسم بهتر باشد.

سوال اصلی من در این پست این هست: چطور و تا چه قدر می توانیم به اطلاعات به دست آمده از تحقیق ازدواج، تکیه کنیم؟

دوستان من هم میدانم اصل بر راستگویی ست امّا آیا موافق نیستید که اطلاعات به دست آمده از تحقیق میتوانند گول زننده باشند؟

مثلا یکی از منابع تحقیق که به نظر می رسد در دهه های قبل بسیار پر کاربرد بود، همسایه ها هستند. امّا ما در عصری زندگی می کنیم که خیلی ها اجاره نشین اند و دائما در حال نقل و انتقال، تازه با این فرض که فقط خانواده مورد تحقیق مستاجر باشند و همسایه های آنان مالک باشند. یا زندگی هایمان آپارتمانی شده و مشکلات و دغدغه های زندگی باعث شده کمتر همسایه های مان را بشناسیم. 

یا مثلا عده ای می گویند از استادها، کارکنان آموزش، همکلاسی ها و هم ورودی های دانشگاه آن فرد تحقیق می کنیم. امّا مثلا استادها شخصی مثل من که یک دانشجوی متوسط است و سوال خاصی نمی پرسد کار خاصی نمی کند حرف خاصی نمی زند و.. را چطور به خاطر بیاورند؟ یا مسئولین آموزش که روزانه صد نفر را می بینند من را چطور به جا بیاورند؟ و امّا درباره همکلاسی ها، من هیچ مساله خاصی با هیچ کدام نداشته ام و بی حاشیه بودم امّا از کجا معلوم کسی اطلاعات غلط ندهد؟

ممنون از شما عزیزان


مرتبط با تحقیق برای ازدواج:

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

منابع مناسب تحقیق برای ازدواج

کوتاهی در تحقیق رو نمیشه با تعیین مهریه بالا جبران کرد

شیوه مناسب تحقیق برای ازدواج

دو تفکر غلطی که مانع تحقیق درست برای ازدواج هستند

مراحل تحقیق برای ازدواج

در شهرهای بزرگ، ملت چطور از هم تحقیق میکنن!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) تحقیق برای ازدواج (۵ مطلب مشابه)