سلام

من دختری ۱۸ ساله و چادری هستم که به تازگی قراره وارد دانشگاه بشم. من رشته دندانپزشکی می خونم.

مطلبی که تازگی ذهنم رو درگیر کرده اینه که دندانپزشک ها و پزشک هایی که اطرافم می بینم هیچ کدوم باحجاب نیستن. خب من دوست ندارم توی دانشگاه و بعد محل کار با همه متفاوت باشم و به نظرشون عجیب غریب بیام.

توی دبیرستان هم با همه دوستانم رابطه خوبی داشتم با این که از نظر عقاید و ظاهر شبیه اکثرشون نبودم. در مورد پسر هایی که پزشکی و دندونپزشکی خوندن هم هر کدوم اطرافم می بینم مذهبی نیستن، منظورم فقط در همین حده که اهل نماز و روزه باشن و محرم نامحرم براشون مهم باشه و اهل دوست دختر گرفتن نباشن.

آیا ممکنه بین این قشر کسی به من بخوره بهم علاقه مند بشه؟ البته منظورم این نبود که حتما باید به پزشک یا دندانپزشک یا داروساز ازدواج کنم. کلا حس می کنم هیچ کس نیست که شبیه من باشه و منو درک کنه، حتی خانواده م هم در این زمینه شبیه من نیستن، یعنی در واقع من شبیه شون نیستم.

مثلا اون ها فقط ماه رمضون نماز می خونن یا مادرم حجاب رو دست پا شکسته رعایت می کنه و خیلی وقت ها منو تشویق می کنه که به خودم سخت نگیرم و راحت باشم.

خلاصه بدجور حس تنهایی و اضافی بودن دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)