سلام

من یه جوونم که می خوام کار فنی یاد بگیرم، مثل سخت افزار و نرم افزار ecu یا تعمیرات تلویزیون یا لوازم خانگی، به ذهن من این دو تا راه رسید که یکی از این حرفه ها رو یاد بگیرم، یکی این که برم پیش یه تعمیر کار و حداقل یک سال یا دو سال پیشش کار کنم که این زیاد مد نظرم نیست، یکی هم این که برم دوره هایی که تو مؤسسات می ذارن رو بگذرونم.

فقط این که من چون تو شهر کوچیکی هستم نمی دونم آیا این دوره ها واقعا مثمر ثمر خواهند بود یا نه؟، مثلا چطور میشه تو ۲۰ روز یا یک ماه همه چیز اون حرفه رو یاد گرفت در حالی که یاد گرفتن اون حرفه با شاگردی حداقلش یک سال طول میکشه.

اگر کسی این دوره ها رو گذرونده یا می تونه کمکی بکنه خیلی ممنون میشم، باز هم تشکر می کنم از کمک تون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)