با سلام

من یه دختر 22 ساله م. خیلی اتفاقی با یه آقایی آشنا شدم. بعدش ارتباط مون بیشتر شد و صمیمی شدیم (حتی در حد مسائل جنسی-چت می کردیم) مشکلی که وجود داشت این بود که من باید بصورت دائمی می رفتم یه شهر دیگه زندگی می کردم و اینکه ایشون تحصیلاتش یه لول از من پایین تر بود که متأسفانه تو خانواده من به تحصیلات خیلی اهمیت میدن و می دونستم تو این مورد هم ممکنه خانواده مخالفت کنن. من با اصرار ازش خواستم که ارتباط مون رو قطع کنیم چون وقتی شرایط مون بهم نمی خوره ادامه رابطه بی فایده ست

الآن هفت هشت ماه گذشته و من هر روز به فکرشم و هی دلم می خواد زنگ بزنم بهش. خیلی دلم براش تنگ شده.با خودم میگم چه اشکالی داره یه جای دیگه زندگی کنم خارج نمیریم که ، هر وقت شد میایم به خانواده م سر می زنیم. حس می کنم هیچ پسری نمی تونه مثل اون باهام حرف بزنه و نازم رو بکشه. بعد اون دلم نخواسته با هیچ پسری آشنا شم. نمی دونم اگه زنگ بزنم واکنشش چیه چون اون موقع هم نمی خواست بره من ازش خواهش کردم، شاید هنوزم  ازم دلخور باشه.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه)