سلام خدمت دوستان 

من امسال تصمیم دارم دانشگاه ثبت نام کنم با توجه به اینکه شاغل هستم لطفاً اطلاعاتی در خصوص این دانشگاه ها بهم بدید که بتونم بهتر انتخاب کنم.

کلاس های این دانشگاه ها چطور برگزار میشه حضوری یا غیر حضوری؟ ترجیح من اینه که غیرحضوری باشه ولی شنیدم واحد های عملی رو باید حضوری سر کلاس بریم

رشته های مشاوره، علوم تربیتی،مددکاری اجتماعی حدودا چند واحد عملی دارن و اگه سر کلاس نریم مشکلی پیش میاد؟

با توجه به اینکه پیام نور باید کتاب بخونیم روزانه چقدر وقت لازمه برای درس بذاریم؟، دوستانی که علمی کاربردی درس خوندن آیا امکان تغییر وقت کلاس ها وجود داره؟به عنوان سوال آخر روزانه چقدر زمان برای حضور سر کلاس ها توی هر کدوم از این دانشگاه ها لازم هست؟

دوستان هر اطلاعاتی دیگه ای که در این زمینه دارید و فکر می کنید به من کمک می کنه لطفاً بگید.

با تشکر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)