سلام وقت بخیر

 

یه موضوعی که مدت هاست تو فکرم اینه اگه می خواهیم با کیس جدیدی وارد رابطه بشیم لازمه اول با گذشته و هر چه که هست تمام و کمال تسویه حساب کنیم و تا از خودم مطمئن نشدیم وارد رابطه جدیدی نشیم.

این هم می‌دونم هر کسی گذشته ای داره. ولی آیا لازمه این گذشته همیشه جلو چشم باشه؟!، واضح تر بگم گاهاً ما ممکن در روابط گذشته مون هدیه ای از کسی گرفته باشم مثل عطر کتاب و یا عکس .‌..، یا ممکن پست عاشقانه ای گذاشته باشیم که مربوط به قبل.

می خواستم خواهش می کنم این وسایل پیش خودتون نگه ندارید بفروشید و هدیه بدید امّا نگه ندارید، اگه پست عاشقانه ای دارید که فایلش بسته شده چه لزومی داره نگه نداریداین ها بعداً میشن آفت زندگی تون، نگید من از خودم مطمئنم، حالا مگه یه کتاب یه عکس یه عطر، جای کسی رو تنگ کرده.

موردی بوده بعد چند سال زندگی با یه شبیه عطر خالی که از گذشته بود زندگیش بهم خوردهما انسانیم معصوم نیست همیشه احتمال لغزش هست پس چه بهتره که با دست خودمون مرتکب نشیم.

 

وقتی رابطه ای تموم شد باید  همه چیز باهاش تموم بشهشماره تلفن و دفتر چه خاطرات و هدیه و عکس و  یا فالو داشتن تو اینستاگرام و ...

از طرفی حفظ این یادگارهای و خاطرات و هدایا هم به شریک عاطفی شما احساس ناامنی میده . و این فکر رو تقویت می کنه که شما هنوز تو گذشته ت موندی  لطفاً اون شخص رو محکوم به حسودی و این چیزها نکنید .