سلام

تا حالا شده دو دل باشید، که یک همکار یا استاد یا فردی مساوی و یا بالاتر از شما در یک محیط رسمی مثل اداره و دانشگاه به شما علاقه داره یا نه. یک روز جوری رفتار کنه که شما پیش خودتان فکر کنید علاقه دارد. ولی در عین حال جوری هم رفتار کند که انگار هیچ علاقه ای نیست، موضوع جایی سخت می شود که خودتان به آن فرد کمی علاقه دارید، مدام تو شبکه های مجازی آنلاین بودنش را چک می کنید، مدام می گویید علاقه داره یا نداره، خیلی بده، باعث می شود آدم به زندگی روزمره نرسه ، چکار باید کرد.

شرایط مطرح کردنش نیست ، چون اصلاً از نظر من نمی شود. چکار کنم واقعاً، خیلی بده واقعاً این رفتار، باید چکار کرد ، مثلا من سعی کردم شماره ایشان را پاک کنم و فراموش کنم، امّا خب از طرفی چون ممکن کاری پیش بیایید هم نمی تونم این کار را بکنم و مدام هم پی وی ایشان را برای بررسی آنلاین بودن چک می کنم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)