سلام

یه چند وقته ذهنم درگیر یه موضوعی هست گفتم اگه اینجا مطرح کنم شاید بتونه تا حدودی در تصمیم گیری بهم کمک کنه  من همیشه حتی قبل از چادری شدنم لباس هام رو با هم ست می کردم و خب همیشه مورد توجه بودم که چقدر شیک پوش هستم و ...

الآن یه چهار سالی هست که چادر می پوشم و واقعاً تمام تلاشم رو کردم که بتونم به معنای واقعی حضرت فاطمه (س) رو الگوی خودم قرار بدم و چون فامیل مذهبی نبودن واقعاً سختی های بسیاری کشیدم در این راه و واقعاً خوشحالم که تونستم چادرم و عقایدم رو نگه دارم و فامیل بعد از چهار سال من رو به عنوان یه دختر مذهبی پذیرفتن.

من از وقتی که شهید احمد مشلب شهید شدن و من وصیت نامه ایشون رو خوندم واقعاً دچار تردید شدم که آیا پوشش من حجاب واقعی هست! آیا من موفق بودم که در راهی که حضرت فاطمه (س) طی کردن قدم بردارم چون من روسری و ساقدست ست می پوشم زیر چادرم و همیشه آراسته هستم و لباس های ست می پوشم می خواستم بدونم واقعاً چنین پوششی باعث جلب توجه میشه؟

و خب من می دونم که لباسی که باعث جلب توجه بشه حرام هست و طبق وصیت شهید احمد مشلب من و دخترانی مثل من واقعاً حجاب رو تغییر دادیم و باعث تحریف اون شدیم؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)