خانم ها چگونه جذب یک خواستگار میشن و ادامه میدن؟ مراحل جذب خانم ها چگونه میره جلو . حالت نوسانی داره . منظورم اینه مرحله به مرحله است میشه در مورد مراحلش توضیح بدید . می دونید چرا می پرسم چون موارد زیادی دیدم که انگار یه تردید و دو دلی در روان اکثر خانم ها هست که گاهی ما رو به خطا نگه می داره و برامون عجیبه و ما نمی دونیم چرا این جوری میشه . 

مثلا خانمی من دیدم خواستگاری رو رد کردن و صدرصد هم جواب شون نه بوده بعد گریه می کرده می گفتم چرا گریه ؟ می گفت نمی دونم می گفتم برگرده جواب تو بله است می گفت باز هم نه است می گفتیم چرا گریه می کنی میگه نمی دونم . 

مورد بوده خانم گفته خواستگارم قیافه ش خوشم میاد طرفم اخلاقش 20 بعد همون خانم کاملاً یهویی 48 ساعت بعد گفته خوشم از قیافه ش نمیاد می گیم علت میگه نمی دونم خوشم نمیاد دیگه توضیح می خواد.

اینها نمی دونم ها و تردیدهای لحظه ای برای ما مردها کمی قابل درک نیست نه اینکه انتقادی باشه می گیم چگونه باید شما رو بهتر فهمید که به نفع دو طرف مون باشه .طرف میگه خواستگاری داشتم 20 موقعیت خوب امّا نمی خواستم باش ازدواج کنم دو جلسه هم حرف زدیم  قیافه ش هم خوشم اومد می گیم تو که نمی خواستی ازدواج کنی باش چرا باش حرف زدی قبول کردی آشنا بشید، میگه نمی دونم حالا مگه چی شده.

همین نمی دونم ها فضای گنگی رو بوجود میاره که درک دو جنس از هم رو پیچیده می کنه  چه باید بکنیم حرف همدیگه رو بهتر بهم منتقل کنیم .  مثلا موردهایی دیدم خانم 3 خواستگار همزمان داره از هر سه تاشون خوشش میاد هر کدوم جذابیت های خاص خودش براش داره پست گذاشته چه کنم تردید دارم تو انتخاب شون با همه شون هم حرف زده میگه همه هم تقریبا مثبت هستند.

خدا شاهده مورد بوده میگه من 8 تا خواستگار داشتم از 5 تاشون خوشم می اومده از 5 نفر خوش مون بیاد برای ما مردها کمی عجیبه .ما آقایون چه کنیم اشتباه برداشت نکنیم لطفاً ما رو راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)