سلام

من خیلی نگران کرونا هستم، اوضاع خیلی خراب هست، خواهش می کنم مردم جان مادرتون رعایت کنید، ماسک بزنید، بی خودی بیرون نرید، شماها شاید جوون و سالم باشید کرونا بگیرید خوب بشید، امّا ممکنه باعث انتقال ویروس به یه آدم ضعیف بشید و منجر به مرگش بشید.

یعنی چی که تو این وضعیت عصرها مردم می ریزند تو خیابون ها تو پارک ها جای سوزن انداختن نیست تعداد خیلی زیادی رو میبینی که ماسک ندارن به خصوص دخترانی که آرایش کردن و ماسک نمی زنن که آرایش شون دیده بشه.

انصافاً خیلی سرخوش و خجسته اید، نسبت به تابستان دو سال پیش که کرونا نبود مردم 17 درصد بیشتر میرن بیرون، درصد رعایت پروتکل ها پایینه، از اون طرف اخبار جدید نشون میده واکسن اثر بخشی آنچنانی نداره.

مثلا روزنامه وقت اسرائیل تیتر زده 90 و خورده ای درصد از افراد بستری شده جزء واکسینه شده ها هستن یا یو اس اس تو دی در آمریکا تیتر زده که بعد از واکسیناسیون ملی موج چهارم کرونا شروع شده من خیلی کلیپ از پزشکان و محققین خارجی دیدم که میگن خود واکسن ها عامل ایجاد جهش های جدید در کرونا میشن من خیلی می ترسم تو رو خدا رعایت کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)