سلام در راستای افزایش پست های سرگرم کننده 

می خواستم بپرسم شما دوست دارید بچه ای درست مثل خودتون داشته باشین؟

یعنی اگه دخترین دوست دارید همون حس و نگاه و رفتاری که از بچگی تا حالا با مادرتون داشتید بچه تونم با شما داشته باشه 

یا اگه پسرین دوست دارید همون حس و نگاه و رفتاری که با پدرتون داشتید بچه تونم با شما داشته باشه؟

با توجه به اینکه ماها بیشتر از هر کسی از احساسات و درونیات خودمون با خبریم، کلا در جایگاه والد یه بچه عین خودتون رو می پسندید؟، چند وقت پیش پدر مادرم بهم گفتن تو نسبت به خیلی بچه ها خیلی بچه خوبی بودی برای ما.

خیلی حال کردم. راستش تا قبل از این هیچ وقت از این جنبه به خودم نگاه نکرده بودم که چطور بچه ای برای پدر مادرم هستم، ولی حالا که احساسات و رفتار و نگاهم به پدر مادرم رو بررسی می کنم می بینم واقعاً خوب بودم و خیلی دوست دارم یه مهربون عین خودم داشته باشم.

یه بچه درونگرای عاطفی بودم که واقعاً عاشقانه پدر مادرم رو دوست داشتم دردسر و آتیش سوزوندن نداشتم تو مهمونی ها یا هر موقعیتی رفتاری که باعث دردسرشون بشه انجام نمی دادم. 

توقعات مالیم بسیار کم بود یعنی هیچ وقت نمی گفتم فلان چیز رو برام بخرید گیر نمی دادم بهانه نمیگرفتم خودشون هر وقت لازم می دیدند برام خرید می کردن، مثلا اگه کیفم پاره می شد نمی گفتم بهشون خودم یه جوری سعی می کردم درستش کنم با اینکه خیلی بچه بودم اگر درست نمی شد یه جوری باهاش می ساختم خانواده م هم ندار نبودن.

ولی مثلا دوستم کفش خرید بعد دو هفته پاره شد کفش هاش کلی دعوا کرد که کفش نو می خوام قبول نداشت که کفش هاش رو بدن کفاشی تعمیر کنه.  

کلا وقتی از دید یه والد به خودم نگاه می کنم می بینم خیلی ملوس و مهربون بودم پدر مادرم یه خورده دیر می اومدن خونه می شستم گریه می کردم دست به دعا می شدم که خطری براشون پیش نیومده باشه خیلی دوست دارم یه بچه مهربون و دلسوز و بادرک عین خودم داشته باشم 

 پ.ن 

این پست صرفا در راستای سرگرمیه و برای بحث سیاسی عقیدتی نیست پس لطفاً از پیش کشیدن بحث هایی مثل ظلم بودن یا نبودن بچه دار شدن و این قبیل مسائل تکراری که همه می دونن خودداری کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)