برای تولید محتوا تیم‌های حرفه‌ای وجود دارند که میتوانند تجارت و کسب‌ و کار شما را به صورت محتوا نویسی معرفی کنند و از لحاظ رتبه‌بندی در نتایج گوگل جزو اولین باشید.

تولید محتوا امروزه به قدری مهم شده است که بیشتر محتوا  نویس‌های حرفه‌ای بیشترین درآمد را دارند.

تایپن با تکیه بر تجربه چندساله خود در تولید محتوا و رپورتاژ آگهی نویسی برای خبرگزاری ها و سایت ها با تعرفه ارزان تر در خدمت شماست.

تولید محتوای آنلاین را بهتر بشناسیم!

تولید محتوا امروزه به قدری مهم شده است که بیشتر محتوا  نویس‌های حرفه‌ای بیشترین درآمد را دارند.

در دنیای ما تکنولوژی به سرعت درحال پیشرفت است و برای همسو شدن با این پیشرفت باید روش کار خود را عوض کنیم.

تولید محتوای آنلاین

میدانیم که برای دیده شدن در عرصه کسب و کار باید تبلیغ کرده و برند سازی کنیم. ولی چگونه؟ تولید محتوا به صورت خود محور با توجه به رقیبان موجود در عرصه کسب و کار مشکل است.

چگونگی گذاشتن مطلب در وردپرس

در قدم اول برای تولید محتوا در وردپرس وارد صفحه پیشخوان مدیریت وردپرس شوید سپس از منو کنار، طبق تصویر زیر گزینه نوشته ها را انتخاب کنید .

پیشخوان مدیریت وردپرس

طبق تصویر زیر بعد از کلیک بر روی گزینه نوشته ها ، صفحه مدیریت نوشته ها برایتان ایجاد میشود که شامل چهار گزینه زیر میباشد :

گزینه اول همه نوشته ها برای نمایش تمامی نوشته هایتان میباشد که شما میتوانید با استفاده از این گزینه نوشته های پیشین خود را مشاهده و ویرایش کنید .

خصوصیات نویسنده سایت آهنگ

از جمله خصوصیات نویسنده سایت آهنگ این است که باید آشنا به آهنگ ها باشد و سایت های برتر آهنگ را باشد تا بتواند از آنها به عنوان منبع استفاده کند.

نویسنده سایت آهنگ باید سبک های پرطرفدار آهنگ را بین عموم مردم بشناسد.

همچنین در فضاهای اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشته باشد تا به محض انتشار آهنگ جدید و پرطرفدار آنرا سریعا در سایت منتشر کند .

 همچین میتوانید از سایت گوگل ترندز هم برای پیدا کردن آهنگ های تاپ استفاده کنید. و تایم آنرا به روز قبل یا یک هفته قبل قرار دهید تا لیست آهنگ های پرطرفدار را برایتان در طول یک روز و یک هفته نشان دهد .

سایت گوگل ترندز

در تصویر زیر همانطور که مشاهده میکنید ما تایمر را روی 1روز تنظیم کردیم و در نتیجه آهنگ های پرطرفدار طی 1روز برای ما نشان داده شده که به ترتیب زیر میباشد :

سایت گوگل ترندز

نحوه برچسب زدن برای آهنگ

هر موضوعی که در وردپرس بنویسید نیاز به تعدای برچسب زدن دارد که برای این کار هم میتوان طبق تصویر زیر از سایت های برچسب ساز استفاده کرد.

سایت های برچسب ساز

تولید محتوای دیجیتال اینفوگرافیک

از آنجاکه مدت مطالعه مقاله و کتاب، چه به صورت الکترونیکی و چه به صورت سنتی در درصد پایینی قرار دارد و بیشتر کسانی که به مطالعه مقاله های الکترونیکی علمی، پژوهشی، پزشکی و … علاقه‌مند هستند با جستجوی خود در وب سایت‌ها، با تومار طویل و حجم زیادی از اطلاعات روبه‌رو میشوند.

بسیاری از مخاطبان حوصله کافی برای خواندن چنین مطالب پرحجمی را ندارند و زدن دکمه برگشت را از وب سایت ترجیح میدهند. بعضاً بیشتر جملات و اختصارات به کار رفته مبهم و نامفهوم به نظر می‌آید. اما روش تولید محتوای اینفوگرافیک توانسته است این مسئله را برای کاربران و مخاطبان خود در فضای وب سایت و شبکه‌های اجتماعی تا حد زیادی حل کند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)