سلام وقت بخیر

با توجه به شرایط موجود، نمی تونم مثل سابق به امورات وبلاگ رسیدگی کنم، کارهای عقب مونده ی زیادی دارم.

ان شاء الله سعی می کنم در این حدود 50 روز کارهام رو جلو ببرم و به شرط حیات از اول بهمن دوباره وبلاگ به روال عادی بر خواهد گشت.

در این مدت نظرات جدید کماکان تائید میشن، اگه نیاز دیدید که در مورد یک موضوع گفتگو کنید، صفحه جداگانه ای ایجاد می کنم، به شرطی که متن توضیحات پست، کوتاه یا ویرایش شده باشه، صفحات شخصی هم ایجاد خواهند شد.

اما کار ارسال سوالات جدید به دلیل این که ویرایش و ... اون ها وقت گیر هست، همون طور که عرض شد تا اول بهمن انجام نمیشه.


یکی از مهم ترین دلایل بی نظمی در تائید نظرات و ارسال سوالات جدید، بحث مشکلات بیان هست که در چند ماه اخیر ایجاد شده، همون خطای 504 که قبلا خدمت تون توضیح دادم.

بنده ساعاتی رو برای رسیدگی به کارهای وبلاگ اختصاص می دادم، اما برای ارسال سوال جدید یا تائید نظرات باید بارها صفحه رو رفرش می کردم تا صفحه ارسال پست جدید یا صفحه تائید نظرات نمایش داده می شد.

کلا در بخش مدیریت وبلاگ دائم با این خطای 504 مواجه می شدم، مشکل دیگه قفل شدن آی پی بعد از تائید مثلا 30 نظر بود. برای همین کسانی که اخیر درخواست می کردند که تمام نظرات شون از وبلاگ حذف بشه با جواب منفی مواجه می شدند، چون اون خطای 504 و این قفل شدن آی پی سد راه می شدند.


ان شاء الله تا اون موقع این مشکلات از جلوی راه وبلاگ نویسان بیان کنار بره.

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)