سلام

تا چند روز آینده قراره کارهای اداری برای ثبت نام سربازی رو انجام بدم و بعداً اعزام بشم، در پست های قبلی در مورد معاف از رزم شدن نظراتی رو خوندم که دو دل شدم که کلاً پیگیر این موضوع باشم یا نه.

بعضی از دوستان گفته بودند خوبه و عده ای هم گفته بودند فرقی نداره حتی باید کار های بقیه سربازا رو هم به دوش بکشیم، من ۲۴ سالم هست و یه خورده گودی کمر دارم، به همین خاطر احتمال داره معاف رزم بشم. 

حالا به نظرتون موقع معاینه مشکل گودی کمر رو مطرح کنم یا بی خیالش شم و بگم کاملاً سالمم؟  


مرتبط:

برگه معافیت تحصیلیم رو گم کردم، چیکار کنم؟

قوانین مربوط به معافیت از سربازی برای کنکور

پایان معافیت تحصیلی قبل از اعلام نتایج کنکور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)