سلام

برخلاف تصوری که از بچه های انسانی وجود داره، ریاضی رو دوست دارم و سریع متوجه میشم‌! البته بگم که در دوره دبیرستان متوجه شدم ریاضی رو دوست دارم و در ریاضی استعداد دارم.

حالا اگه بخوام بنویسم که چه شد در دبیرستان این موضوع رو متوجه شدم،خیلی طولانی میشه فقط خلاصه اش اینکه منطقه ما از مناطق محروم بود و معلّم خوب برای ما وجود نداشت. منم باورم شده بود در ریاضی بی استعداد هستم و تلاشی برایش نمی کردم تا اینکه در دوره دبیرستان در مدرسه منطقه ای دیگر پذیرش شدم و دبیر ریاضی مان در مدارس سطح بالا درس می داد و خب تفاوت در تدریس باعث شد من از ریاضی خوشم بیاد و سریع متوجه بشم، به تدریج اعتماد به نفسم بالا رفت و فهمیدم در ریاضی استعداد دارم.

می خوام در کنکور ریاضی شرکت کنم فقط و فقط و فقط به عشق هوافضا، می دونم سخته مخصوصاً  برای من که انسانی بودم و از فیزیک، شیمی و ... هیچی نمی دونم امّا اصلاً برام مهم نیست، دیگه می خوام به حرف دلم گوش بدم.

فقط یه سوال؛

با اینکه در سایت های مختلف در مورد مهندسی هوافضا خوندم امّا می خوام اگه اینجا دانش آموخته یا دانشجوی هوافضا هست به من کمک کنه تا واقعیت این رشته رو بفهمم

دقیقا چه جور رشته ایه؟، با شرایطی که از خودم گفتم امکان موفقیتم هست؟، آینده کاریش و وضعیت استخدامیش چه جوریه؟، اصلاً در مورد این رشته هر چی می دونید بهم بگید، هر چیزی که ممکنه برام مفید باشه و به کارم بیاد

پیشاپیش ممنون از کمک تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)