ببخشید دوستان راستش من می خوام یه گوشی موبایل بخرم توی رنج قیمت ۲ تا ۳ تومن. بیشتر از این هم نمی خوام هزینه کنم. 

خودم با توجه به پولم گوشی هواوی جی ۵، ۲۰۱۹ رو در نظر گرفتم که دوربینش هم ۱۳ هست. چون نمی خوام دوربین گوشیم کمتر از ۱۳ مگاپیکسل باشه کیفیت عکس و فیلمش. الآن می بینم فروشگاه‌ها چه نتی و چه حضوری ۲۵۰۰ و ۲۶۰۰ و ...  قیمت گذاشتن و حداقلش ۲۳۰۰ هست. 

خوب راستش رو بخواید در سایت های نیازمندی مثل دیوار هم افرادی هستن که مثلاً همین گوشی رو یک ماه خریدن یا دو الی سه ماه تنها دست شون بوده و بعضی‌ها هم نوشتن کلاً در حد آکبند هست. نظرتون چیه از این گونه سایت ها بخرم؟

می‌ترسم کلک بزنن بعضی‌ها و پول بفرستم گوشی نفرستن و این حرف‌ها. اگه از بیرون آک بگیرم یا از سایت حدود ۲ و نیم باید هزینه کنم ولی اگه یکی از همین‌ها رو بخرم البته نه خراب و تعمیری (از همین‌ها که حدود یکی دو ماه دست طرف بوده با ۵۰۰ و ۶۰۰ تومن زیر قیمت) به نظر خودم بهتره.

بعضی‌ها هم میگن مثلاً دو سال دست مون بوده و نو تضمینی هستش و توی کشو بوده و کم استفاده شده و گوشی دوم مون بوده و از این حرف‌ها. عکس فرستادن نو هستش واقعاً. ولی بیشتر ترسم از اینه که یا دروغ بگن یه چیز داغون رو بدن دستم یا اینکه پولم رو بخورن یا اینکه یه گوشی دیگه بفرستن. 

شما تجربه‌ای دارید در مورد خرید از دیوار و ...؟. اول پول واریز کنم؟، یا قبول می کنن اول کالا رو بفرستن بعد من پول بریزم براشون؟، چون من کلکی توی کارم نیست واقعاً. ولی از کجا بفهمم اون طرف واقعاً می خواد گوشی بفروشه یا پول تلکه کنه؟ 

سوال دوم اینه که یه گوشی با دوربین ۱۶ مگاپیکسل و یا ۲۰ مگاپیکسل بهم معرفی کنید. دوربینش خوب باشه و کمتر از ۱۶ مگا پیکسل و بیشتر از ۲۰ مگاپیکسل نباشه. یه جوری که کیفیت داشته باشه بتونم مثلاً باش ویدیوی اینستاگرامی برای کارم با کیفیت خوب تهیه کنم. مرسی دوستان


پیشنهاد:

معرفی فروشگاه اینترنتی جامع و مطمئن

شکایت از پشتیبانی ضعیف فروشگاه اینترنتی

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشاوره در خرید (۶ مطلب مشابه)