سلام خسته نباشید 

عزیزان می شه سایت‌های معتبر برای خرید اینترنتی لوازم بهداشتی مثل ماسک، دستکش مواد ضدعفوتی کننده و الکل طبی به جز دیجی کالا معرفی کنید.؟ چون من در شهرستانی هستم هیچی گیر نمیاد، مجبورم تو این اوضاع کرونا اینترنتی خرید کنم. خواهش می‌کنم اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید صادقانه به من بگید. حقوق ام کفاف نمی ده و نمی تونم چند بار پول بدم و جنس خراب بگیرم و عین خیالم نباشه.

پیشاپیش ممنون از درک و توجه تون


پیشنهاد:

معرفی فروشگاه اینترنتی جامع و مطمئن

شکایت از پشتیبانی ضعیف فروشگاه اینترنتی

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)