در شبانه روز وقت های زیادی را هدر می دهیم؛ قرار گذاشته ایم همّت کنیم و در زمان های خالی – مثل زمان هایی که در صف، خیابان، ماشین و … سپری می شود – تعدادی صلوات هدیه به امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف کنیم (حتی فقط یک صلوات در روز).

سعی کرده ایم در اپلیکیشن هدیه صلوات بستری را فراهم کنیم تا هر کاربری بتواند آمار هدیه های خودش را به راحتی ثبت کند و همچنین آمار هدیه هایش را با جزئیّات کامل (تاریخ ثبت، تعداد هفته، تعداد ماه و …) مشاهده کند.

به کمک اپلیکیشن هدیه صلوات به راحتی می توانید نذرها و ختم های صلوات خود را ایجاد و مدیریت کنید و همچنین از امکاناتی نظیر متن قرآن کریم، متن ادعیه و زیارات منتخب (به همراه صوت)، ابزار مدیریت نماز و روزه های قضا شده و… بهره‌مند شوید.

شاید برای شما سوال شود که فایده ثبت آمار صلوات‌ها در اپلیکیشن هدیه صلوات چیست؟ اما اگر دقّت کنیم خواهیم دید که هر عملی علاوه بر تأثیر فردی، تأثیر اجتماعی نیز دارد. به عنوان مثال شخصی که در حال نماز خواندن است در عین خواندن نماز، آن را در جامعه تبلیغ نیز می‌کند و به نوعی شعائر اسلامی را در جامعه زنده‌تر می‌کند. شاید علّت توصیه دین اسلام به اقامه نماز به صورت جماعت نیز به علّت تاثیر اجتماعی بسیار بیشتر آن نسبت به حالت فرادا می باشد.

علّت وجود این اپلیکیشن نیز همین است. ما سعی کرده ایم با ایجاد یک گروه و گردآوری شرکت کنندگان در یک مکان، در فرهنگ سازی هدیه صلوات روزانه به امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین زنده کردن یاد آن حضرت در جامعه، موفق تر عمل کنیم.

برای دانلود اپلیکیشن به آدرس زیر مراجعه بفرمائید:

http://salawat.ir



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) تبلیغ رایگان مشاغل (۲۳ مطلب مشابه)