سلام

بهمن ۹۴، سالی که در دوران عقد بودم، با این وبلاگ آشنا شدم. من هم مثل خیلی از کاربران، درگیر این وبلاگ شدم و روزی نبود که به خانواده برتر سر نزنم. فروردین سال ۹۵، عروسی گرفتیم.

تا ماه شهریور همان سال، تو این جا سر می‌زدم و تا حدودی هم، سعی می‌کردم در نظر دهی شرکت داشته باشم. اون موقع، با افراد زیادی در اینجا آشنا شدم؛ که نمی دونم الان اون ها هنوز هم به اینجا سر می‌زنند یا نه؟ 

بگذریم؛

بعد از شهریور ۹۵، بالاخره، و باز مثل خیلی‌های دیگه، اینجا رو ترک کردم؛ تا اینکه هفته پیش، یاد یکی از نظراتم تو این وبلاگ افتادم و مشتاق شدم دوباره بیام و اون نظر رو پیدا کنم. این آمدن باعث شد که بعضی از نظراتی که ۴ سال پیش اینجا نوشته بودم، دوباره بخونم و خیلی برام جالب بود. یاد و خاطره اون روزها و خیلی از کاربران برام زنده شد؛ به گونه‌ای که دوباره، به حضور در اینجا و نوشتن نظراتم مشتاق شدم؛ چون مثل نوشتن خاطرات به یادگار، اینجا ثبت می شه و شاید نظراتم برای دوستان نیز مفید باشه.

ولی هدف اصلی از این پست این صحبت‌ها نیست. همان طور که گفتم، چهار سال از عروسیم می گذره. همه چی، الحمد الله عالی بوده و من از زندگیم راضیم؛ ولی تنها، یک مشکل داریم؛ که البته مشکل کوچکی هم نیست، و اون بچه دار نشدن است.

تو این سال‌ها، دکتر زیاد رفتیم و هنوز نیز پیگیر هستیم؛ ولی نتیجه نگرفتیم. من خودم از این مشکل خیلی رنج نمی برم؛ ولی همسرم این طور نیست؛ مخصوصاً از گوشه و کنایه‌ها و یا دلسوزی‌های بی مورد بعضی از اطرافیان خیلی اذیت می شه.

من دو خواسته دارم: 

۱. اگر شما برای حل این مشکل چاره‌ای دارید، بیان کنید. منظورم اینه اگه خودتون یا اطرافیان تون تجربه این مشکل رو داشتند و بعد برطرف شده رو برام چگونگی اون رو بنویسید. 

۲. در آستانه شب‌های عزیز قدر هستیم، از همه شما که اکثراً مومن هستید، میخوام که در این ایام برام دعا کنید، شاید به دعای شما، خدا به من و همسرم فرزندی عنایت کرد. ممکنه فراموش کنید، اگر همین الان، که پست رو می خونید، یه دعا برایم کنید نیز شاید کافی باشه و ... ، خیلی ممنون می شم.

ان شاء الله اگه حرم امام رضا علیه السلام باز شد و به زیارت ایشان مشرف شدم، نائب الزیاره همه تون خواهم بود.

* تاموس *


مطالب مرتبط :

پسر مورد علاقم نمی تونه بچه دار بشه

نمی تونم بچه دار بشم و دختر باکره می خوام

خواهش میکنم دعا کنید بچه دار شیم

ازدواج با پسری که امکان بچه دار شدن نداره

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)