تذکر مهم: لطفا پست بنده را تا آخر بخونین تا دچار سوء تفاهم نشین. 

فرض کنید این افکار مال افراد مریضه...، بله فرض من مریضم ولی به شما هشدار میدم بابت سوء استفاده برخی، فرض کن این دزد مرض دزدی داره، عقل میگه جهت احتیاط در خونه ات را ببند. وقتی احتمال هست برخی مردها (نه همه) با صد تا نصیحت معنوی و فرهنگ سازی درست نمیشن آیا مجبوری سهل انگاری کنی و شریک جرمش باشی؟

بدی از اینجا آغاز خواهد شد که برخی خانم ها عکس پروفایل خود را بدون حجاب و یا با لباس تنگ و ... می گذارند:

اول:

چون در بیرون مثلا  محیط کار و مدرسه و یا دانشگاه و ... برخی مردها چون شما رو با مانتو و روسری دیده اند، وقتی عکس پروفایل شما رو بدون روسری و یا لباس تنگ می بینند انگار مثلاً او در یک اتاق (چون پروفایل مانند اتاق خلوت هست) به تنهایی کنارت نشسته، اون خانمه روسریش رو برداشته و با شلوار و بدون روسری. 

معلومه مرد جذب حالت خیالی این عکس میشه و اندکی وسوسه میشه. پسری که طبع گرمی باشه (حتی پسری دوازده ساله) همچون عکسی در پروفایل شما ببینه که در اون عکس بدون روسری و یا با شلوار و تی شرت تنگ گذاشتید، تحریک میشه یا لااقل کم کم به فکر این میافته که با فالوو و یا چت راه خودش را بیشتر نزدیک کنه. معلومه پسرها و حتی مرد زن دار به این گونه خانم ها بیشتر نزدیک میشن. (طبق اعتراف برخی و خودم که شنیدم).

دوم:

حتی اگر جرأت ورود به پی وی و درخواست دوستی و رابطه نده اما سبب میشه برخی مردان (نه همه) از همون عکس بی حجاب شما لذت می ببرند و برخی تصویر سازی کنند و در خلوت خود تحریک می شوند و در نهایت به احتمال زیاد دست به خودارضایی بزنند (ببخشید رک بگم)، یا حتی آنهایی که همسر دارند با عرض پوزش عکس بدون روسری شما برای تنوع در زمان آمیزش با همسر مجسمش می نمایند. 

عکس شما سبب میشه که اون ها با دیدن این گونه عکس ها به این فکر بیافتند که که باهات دوست بشن، یا فانتزی جنسی خودشان رو از راه این عکس های بی حجاب شما تنوع بخشند، ولی به شما نمی گویند و به دروغ می گویند این عکس های پروفایل عادی است اما اون ها یا روشنفکری بازی در میارند و یا برای اینکه میخواهند نون شون همچنان توی روغن باشه و ...، البته عده ای از مردان هم هستند به دلایل مختلف این گونه عکس ها بر اونها تأثیر چندانی نمی گذاره (به سبب سردی جنسی و یا علت دیگر).

اما در هر حال رعایت کنید. شاید بگین خوب این همه عکس لخت زنان خارجی و فیلم مستهجن ...، مردها چه کاری به عکس بدون روسری یا  لباس تنگ من دارند. اما خانم ها سخت در اشتباهید. عکس زن های خارجی اگر چه بسیار تأثیر گذارند ولی نکته ی مهم اینجا است که اون زن ها و دخترهای خارجی در دسترس و نزدیک نیستند...

اما معمولا چون شما ایرانی هستید و مال منطقه ای خودشان هستید و یا خیلی اوقات (نه همیشه) پسرها و مردها شما رو هم از نزدیک می بینند و در دسترس هستید و یا برای اون ها شناخه شده هستید، احتمالاً عکس بی حجابی شما برای اون ها جذابیت بیشتری داره  و یا تحریک آمیزتره.

البته گاهی ببخشید با چادر هم ممکنه سوژه بشی، ولی اون به ندرت پیش میاد و میگید من حجابم رو رعایت کردم و تقصیری متوجه من نیست. 

در پایان: حتی عکسی نگذارید که در آن که بی حجابی نیست اما حالتی خنده ی پر از ناز و عشوه رفتن در ادا و چهره هست و یا بخشی از موها پیدا است.

از من گفتن،  التماس دعا.

 (سعید کرمی)


مرتبط:

در چه صورتی پروفایل تلگرام آدم ها رو چک می‌کنید؟

گذاشتن عکس باحجاب در صفحه پروفایل

دختر مورد علاقم عکس بی حجاب تو پروفایل تلگرامش میذاره

چرا دختران مجرد در پروفایل هاشون متن های عاشقانه میذارن ؟

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) فرهنگ حضور در فضای مجازی (۱۳ مطلب مشابه)