سلام

بنده یه دختر دهه شصتی هستم،  به دلیل احساس نیاز به ازدواج در سایت همسریابی ثبت نام کردم  برای ازدواج و تشکیل زندگی، و از آنجایی که ظاهر من معمولی هست و آقایون در سایت به دنبال ظاهر زیبا بودن و نظرم رو به ازدواج موقت ثبت نام کردم، و با پسری آشنا شدم برای ازدواج موقت، که پسر از نظر اصالت خانوادگی و بسیاری معیارهای دیگر شبیه به هم هستیم و ما قرار گذاشتیم.

بعد از یک ماه همدیگه رو دیدیدم و خواستیم محرمیتی بین خودمون باشه اما ایشون اصرارشون این بود که بعد محرمیت در خانه با هم راحت باشیم که بنده قبول نکردم و قرار شد سری بعد محرم بشیم، اما من به ایشون علاقه پیدا کردم لطفا بنده رو راهنمایی کنید چطور رفتار کنم که ایشون من رو برای زندگی بخواد، البته از اول هم قرار بر این شد که بعد چند سال محرمیت و راحت بودن البته به جز برداشتن بکارت در آینده اگه با هم ساختیم هم من رو برای زندگی بخواد.

اما ایشون به شدت مغرور هستن و من هم غرور یه دختر رو بهش فهموندم و ایشون هم معتقدن بنده مغرورم، اما واقعا نیستم و فقط نمی‌خوام جلوش کم بیارم، اما لطفا بدون سرکوفت، بدون فکر منفی راهنمایی کنید که چطور رفتار کنم اون منو برای زندگی بخواد و حتی از ازدواج موقت پشیمون بشن و یا اگه ازدواج موقت کردیم، ازدواج مون دائمی بشه.

من دخترم و برای ازدواج موقت هم اجازه مرجع تقلیدم رو دارم، فقط منطقی آقایون لطفا بیشتر راهنمایی بفرامایید، می‌خوام نظر واقعی آقایون که همجنس ایشون هستم رو بدونم؟

متشکر از همگی اعضای خانواده برتر 

 

 

پیشنهاد:

 

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)