پسری بیست و هشت ساله هستم که در چند موردی که به دختران در یک سال گذشته ابراز علاقه کرده ام با فواصل تقریبا چهار ماه، یعنی سه مورد بودن هر چهار ما تقریبا که به کسی علاقه مند شدم، اما با توجه به جواب نه که شنیدم خواستم بپرسم که زمان صحیح ابراز علاقه به دختران کی است؟، چه زمانی می‌توانیم احتمال بیشتری بدهیم که شخص مورد علاقه ما به ما جواب مثبت بدهد؟

یک بار در یک کلاس زبان کلی درباره یک دختر خیال‌ پردازی کردم و پا روی دل خود گذاشتم اما نهایتا ابراز علاقه کرده و به شکست عشقی انجامید و علیرغم تمامی تلاش ها نتیجه نداد.

در دو مورد بعدی این تصمیم را گرفتم و اینگونه تصور کردم که دختری که جوابش نه است، نه است! بنابراین نیاز نیست که برای اون شیرین کاری کرده و یا بخواهم خودی نشان دهم که اون خوشش بیاید، اول به عنوان یک دوست یا همکلاسی و بعد ابراز علاقه نمایم چون بی ثمر است که این را تجربه ثابت کرده است، همان دختری که به اون ابراز علاقه کردم بسیار من را دوست داشتند و از من خوششان می آمد و به گفته ها و کارهایم می‌خندیدند و حالشان خوب میشد اما وقتی ابراز علاقه کردم با اخم و بد رویی پاسخ گفت.

در نتیجه در دو مورد بعد تصمیم گرفتم که خیلی سریع وقتی از کسی خوشم آمد به اون بگویم که کمتر ضربه بخورم که بعد از آن همه پا روی دل خود گذاردن و تحمل سختی ها و بی خوابی های شبانه و رویاپردازی و ... جواب نه بشنوم بنابراین بهتر است زود بگویم چون کسی که از من خوشش نیاید نمی‌آید، لازم به این همه صرف زمان نیست.

اما این پروژه ام نیز شکست خورد و حالا من بازمانده از سه شکست عشقی و بسیار خرد شده و بدبین نسبت به این موضوع و سردرگم از اینکه بلاخره چه کنم؟، روش اول صحیح است یا دوم؟، چون برخی دختران میگویند که اگر در اولین برخوردها ابراز علاقه کنی میگویند این برایش فرقی ندارد به همه ابراز علاقه می نماید، اما اگر بگذاریم که زمانی بگذرد بهتر است و بعد ابراز علاقه کنیم اما تجربه ثابت کرده که فرقی ندارد، من برای دختری که از من خوشش می آمد آن همه صبر کرده و چراغ سبز اون را نیز نگریستم اما نتیجه ای جز جواب منفی و شکست نداشت.

آیا می تواند به من کمک کرده و از این احساس سنگین و سیاه و دو راهی درآورید و راهکاری دهید و بگوید که چه زمانی می‌توانیم بفهمیم دختری ما را تا حدودی قبول دارد و بهترین زمان برای ابراز علاقه چه زمانیست؟

سپاسگزارم


مرتبط:

از دختر یکی از همکارانم خوشم اومده اما میترسم برم جلو

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)