آلبوم بی نام دانلود قانونی آلبوم بی نام محسن چاوشی Mohsen Chavoshi آلبوم قمارباز محسن چاوشی

آلبوم شنیدنی محسن چاوشی به نام بی نام توسط این وبلاگ در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت .

محسن چاوشی یکی از محبوب ترین خواننده های موسیقی پاپ کشور است که در طول چند سال فعالیت خود آلبوم های زیادی را چه به صورت غیرمجاز و زیرزمینی، مجاز و اپیزودیک و اینترنتی وارد بازار کرده است، آخرین آلبوم منتشر شده از او ابراهیم نام دارد و انتظار می رود بزودی، آلبوم "بی نام" را از این ستاره بی تکرار بشنویم.

این آلبوم به صورت پیش فروش منتشر شده و در حال حاضر در انتهای این متن لینک آن مشاهده است، یک دموی کوتاه ویدیویی که نشان از حضور یک تک آهنگ ریتمیک و با ساز های جنوبی می دهد، البته پیش از این نیز برخی از آهنگ های آلبوم مشخص شده اند و می توان انتظار داشت چینش تک آهنگ ها به چه صورت است.

احتمالا ده یا یازده قطعه در این آلبوم هیجان انگیز از یکی از خاص ترین صدا های موسیقی کشور جای می گیرند، آهنگسازی این قطعات بر عهده محسن چاوشی بوده و برای میکس و مستر نیز از مهندسان صدا در داخل کشور استفاده شده است.

آخرین اخبار آلبوم بی نام از محسن چاوشی

اشعار این آلبوم از مولانا، سعدی، فصیح‌الزمان شیرازی و وحشی بافقی می باشد، گفته می شود که تنظیم ها به آلبوم امیر بی گزند نزدیک است، چون تنظیم های شاد، در همان ابتدای کار و در دموی آلبوم نیز شنیده می شود، کار هایی که مردم بیشتر از محسن چاوشی می خواهند و البته طرفداران او با این سبک مخالف هستند.

سیاست کاری محسن چاوشی به این صورت است که با انتشار آلبوم های خود، خیل عظیمی از مخاطبان جدید را به سمت خود جذب می کند، تاکنون با آلبوم های دیگرش در این امر واقعا موفق عمل کرده است.

  

آلبوم قمارباز محسن چاوشی

قرار بر این بود که نام این آلبوم قمار باز باشد، اما با مخالفت های وزارت ارشاد روبرو شود و در نتیجه این نام به خواسته محسن چاوشی به آلبوم بی نام تغییر کرد. حتی این ایده جالب روی کاور آلبوم نیز مشاهده شده است و احتمالا نکات جالب تری نیز پس از انتشار رسمی آن در دسترس مخاطبان این خواننده قرار خواهد گرفت.

احتمالا تک آهنگ بازآمدم، قمار باز و ای قوم به حج رفته در این آلبوم به عنوان تِرّک های اصلی حضور خواهند داشت. پیش از این نیز صفحه های طرفداری محسن چاوشی اطلاعات بیشتری در مورد انتشار تک آهنگ ها فاش کرده اند.

راز، قند منی، گنجشک پریده، بر سلطان، عقل و خرد، زاهد، باز آمدم، من ندانستم و... نام هایی هستند که در طول چند روز اخیر بیشتر در مورد حضور آن ها در آلبوم بی نام محسن چاوشی شنیده ایم.

این آلبوم در نهایت و با تصمیم تهیه کننیده و تیم پخش در تاریخ بیست و ششم آذرماه 98 راهی بازار می گردد اما نسخه پیش فروش آن از لحظه درج این پست در اختیار شما قرار گرفته است .

 

آلبوم بینام را اکنون می‌توانید از سایت زیر خرید کنید. کسانی که آلبوم را در زمان "پیش فروش" از لینک زیر خریداری کنند، در قرعه‌کشی پنجاه آلبوم فیزیکی امضاشده به اضافه پوستر امضاشده آلبوم شرکت داده خواهند شد. 

 

هم اکنون امکان خرید این آلبوم به صورت قانونی و آنلاین به وجود آمده است.

 

اینجا کلیک کنید و همین حالا از خواننده محبوب خود حمایت کنید

 

در صورت هرگونه مشکل در پرداخت و یا دریافت لطفا با شماره ی پشتیبانی 88750522 تماس حاصل نمایید با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)