سلام

مخاطب این سوال بیشتر پسرها هستن ولی دخترها هم اگر نکته ای داشتن میتونن اضافه کنن.

شاید بعضی وقت ها براتون پیش اومده که دختر خیلی زیبایی رو ببینید. منظورم کسانی که خیلی متمایز هستن از این جهت. بعد احتمالا مثل من با خودتون میگید که حتما ده ها مرد پولدار و خوشتیپ و خوشگل بهش پیشنهاد دادن قبلا و الان با کسی هست. و یا اگرم با کسی نیست منتظر همچین پیشنهاد های تاپی نشسته. و برای همین در همون لحظات ابتدایی از ذهن تون پاکش میکنید و اصلا سمت چنین دختری هم نمیرید هیچ وقت.

ولی من بطور غیر مستقیم متوجه شدم که گویا همچین چیزی نیست واقعا. یعنی گویا این دخترها واقعا منتظر چیزی که ما فکر میکنیم نیستن (یا حداقل همه شون نیستن). نکته ی جالب تر اینکه احتمالا شما یه خانم دکتر خوشگل و مجرد دیدید و با خودتون فکر کردید این چرا مجرده؟؛ لابد توقعش خیلی زیاد از حد بالاست!

ولی من جدیدا دارم به این نکته مشکوک میشم که اینقدر پسرها از پیشنهاد دادن به این طور دخترها ترسیدن و جلو نرفتن که این دخترا شاید حتی یه پیشنهاد معمولی نداشتن که بهش بله بگن؟! (البته حتما پیشنهاداتی داشتن ولی مثلا یه پسر خوش گذرون پولدار عوضی بوده شاید!)

از اون طرف بعضی وقت ها هم یکی از همین دخترها رو میبینه آدم که فرضا دختره با قد 175 با پسری ازدواج یا نامزد کرده که هم قد یا حتی کوتاه تره ازش. و یا از نظر ظاهری خیلی تفاوت دارن.

خلاصه ی مطلب اینکه، میخوام ببینم بقیه ی پسرها چقدر شبیه من فکر میکنن؟، آیا فقط منم که سمت این طور دخترا نمیرم و شانسم رو امتحان نمیکنم، یا شماها هم ریسک نمیکنید و جلو نمیرید. (دقت کنید دارم از دخترهایی حرف میزنم که از نظر ظاهری میشه گفت نزدیک به بی نقص هستن و کاملا متمایز هستن از این نظر).


مرتبط:

از دختر یکی از همکارانم خوشم اومده اما میترسم برم جلو

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)