🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃

 

 خداوندا..

آرامشم را میان پیچ و خم زندگی که خود رقم زدم، گم کرده ام

 آرامم  کن..

راهنمایم باش و ایمانم راقوی کن

که دیگر لحظه ای تو را در خلوت خویش گم نکنم..

 خداوندا..

اگر همه ی مردم دنیا هم مرا ، احساسم را ، مهربانی‌هایم را فراموش و دستانم را رها کردند، تو مثل همیشه کنارم باش و دستانم را به خودم نسپار..

 خداوندا 

 آنچه از احساسم مانده را به تو میسپارم تا از تنها دارائیم محافظت کنی..

خداوندا 

دنیایت بیش از حد توان من سرد است و من به تو ، به آغوشت ، به رحمت بی کرانت نیازمندم..

 کودکت را در آغوش بگیر

خدایا دوستت دارم..

نگاهت را از من نگیر ای مهربان

الهی آمین

🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
صفحات شخصی کاربران (۲۳۴ مطلب مشابه)