سلام

من تازه ازدواج کردم، پدر و مادرم جدا شدن و مادرم مجبور به کار کردن بود و تو سختی بودم، مادرم همیشه به دور از لطافت و زنانگی، سخت تو خونه و بیرون کار کرده، منم کمکش کردم و فقط و فقط تلاش کردم تا دانشگاه دولتی درس بخونم، یه برادر کوچیک داشتم و کلا با فامیل هم سالی یک بار رابطه داشتم.

خلاصه کنم...؛

از نظر ظاهری خوبم اما به شدت مردونه ام. اصلا عشوه و ناز کردن بلد نیستم. اصلا نمیدونم چیکار کنم یه کم زنانه تر بشم. خیلی سرچ میکنم خیلی مطلب میخونم اما نمیتونم اجرا کنم. نمیدونم چطور تغییر کنم، اصلا رفتارهای زنانه رو چطور تقویت کنم، اعتماد به نفسم هم کمه.

ببخشید واقعا، اما بارها همسرم گفته برقص من نمیتونم. همه ش تصمیم میگیرم با لطافت رفتار کنم و حرف بزنم نمیشه. حتی نمیدونم چطور به ظاهرم برسم، نمیدونم ...

کمکم کنید زنانگی رو تقویت کنم.

مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های ناز کردن برای شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)